ble livredd i går kveld!

Duskregn

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
må slutte å se på skrekkfilm jeg altså! satt å såg på en film med folk som filmet og tok opp gjenferd åsånn men som viste seg å være poltergeist.. midt i filmen da jeg var skikkelig med, så går plutselig sikringen til kjelleren, brannalarmen begynner å pipe i leiligheten over hvor jeg vet det ikke er noen hjemme, tørketrommelen blir satt på pause så snart vi skrur den på, minste gutten nekter å sove fordi han ligger å pludrer til veggen (tror noen snakker med han).. ja vi tror det spøker her da 11 åringen i hus også har fortalt ting han bhar opplevd.. men nå må jeg slutte å se på slike filmer når jeg vet at det er som det er i leiligheta for i går holdt jeg på å pissa på meg :S

Uff at ikke dere melder dere på åndenes makt eller tar kontakt med et medium!

Sent from my iPhone using BV Forum

tror det skal litt mere til for at man blir godkjent til å være med på åndenes makt å det å kontakte et medium aner jeg ikke hvordan man skal gjøre hehe.. finnes ingen klarsynte her hvor jeg bor så :P

bare å kontakte medium å få renska opp i huset.
kan spørre på paranormal.no eller på laternativ.no
mange messer der du treffer forskjelligemennsker med forskjellige evner, kanskje noen der kan hjelpe deg =)
nå vet jeg ikke hvor du bor så litt vanskleig å si om jeg kjenner noe i de strøka.

I know the feeling :P

Der jeg bodde før var det mye aktivitet og det er ikke gøy i det heletatt, spesielt ikke når jeg var alene hjemme og så skygger i naborommet hele tiden. Husker tv slo seg av og på, ting fløy ned fra bordet med fart uten grunn, skapdører som ble åpnet og lukket hardt flere ganger etter hverandre og ikke minst lille hunden min som stadig bjeffa på noe vi ikke så :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Wææææææ :D Kontakt medium ja :D Men gu så spennendes og da :D

om du er litt open og ikke er redd, så kan du prøve å ta kontakt selv, prøve å rense huset/leiligheten din, men må ha et opent sinn da=)
men det beste er nok et medium, å rense egen bolig kan være vanskelig, for det er som reglen dem som bor der de får energien sin fra, så selvhjelp hjelper litt, men få inn en ukjent etterhvert=)

Jordingsfeil i kjellern, dårlig batteri i brannalarmen, jordingsfeilen kan ha påvirka sikringsskapet som gjør at trommelen stopper. Barn har en enorm fantasi...

Så nettopp The Conjuring etter å ha unngått skrekkfilmer i noen år. Pust og pes.....

*lykkebaby 2014 ♥*

Back
Topp