Rosa08_Blå10
Elsker forumet
Var på kjøpesenter med mine to små.. hadde med tvillingvogna så lilemor kunne sitte om hun ble sliten men ville heller gå.. vi skulle inn i en lekebutikk å kjøpe en leke til henne. Når vi kom til lekebutikken løp hun inn før jeg rakk å følge etter. jeg tok med meg lillemann i vogna med meg inn etter henne, MEN FANT HENNE IKKE... begynte få fryktelig panikk.. og lette i hele butikken... men hun var ikke der.. løp ut av butikken og spørte de første jeg så om noen hadde sett en liten jente løpe ut, hun hadde nettop kommet og ikke sett henne.. jeg ble så redd.. og følte meg som den dårlige mora som ikke passa ordentlig på ungen sin[:(].. visste ikke hvor jeg skulle lete. hun kunne både gått ut på høyre side, eller videre inn på andre siden..jeg begynte tenke på noen kunne kidnappe henne, hun hadde glatt blitt med fremmede........ så kom en fyr løpende bort og sa han så en liten jente gå alene innover på kjøpesenteret... og han hjalp meg lete,og fant henne... hun var borte i ti minutter men føltes som en evighet.. [:(]... Hvertfall lært at jeg ikke skal snu meg ett sekund vekk fra ungen igjen... For dette er det verste jeg har opplevd.. [:(]