Ble litt skuffa nå...

Que

Gift med forumet
Har jo kjøpt billetter til Top Gear til sambo i julegave. Kjøpte gjennom bladet Autofil, slik at han får 4 utgaver av bladet + to billetter til showet. Men det stod ingenting om hva slags billetter det var, så jeg tok bare sjansen.

Fikk ikke kjøpt billettene over billetservice.no fordi man da er avhengig av å betale med en gang, noe jeg ikke kunne siden jeg ikke hadde fått lønn ennå... Ønsket helst sølv-billetter, men hadde ikke noe annet valg enn å slenge meg på dette Autofil-tilbudet. Ellers hadde jeg alrdi i verden fått billetter i det hele tatt..

Sendte mail til Autofil og spurte om hva slags billetter det er vi får og fikk nå til svar det var bronsje-billetter. De dårligste plassene[:'(][:(] Kommer sikkert ikke til å se en dritt! Men, men.. Måtte jo bare ta sjansen da! Får håpe sambo blir glad likevel..

Ja herregud. [:)] Ellers hadde han vel ikke fått dratt i hele tatt.

ORIGINAL: Lasog

Ja herregud. [:)] Ellers hadde han vel ikke fått dratt i hele tatt.

Satser på det[;)] Var bare litt nedtur...
Han digger jo showet, så det er nok en opplevelse bare å få være der, selv om man ikke har så bra plasser..

Jeg vil også diiiiit! Men skjønner ikke helt billettsystemet på billettservice på showene, finner jo ingen biletter, selv om det stååår at det er ledig!

ORIGINAL: MathiasOgMamma

Vanskelig å få skrevet dette uten å virke sur eller "ovenfra og ned", men prøver nå.

For meg virker det litt logisk at, når man må kjøpe billetter gjennom Autofil, så får man dårlige billetter. Selvfølgelig har du all rett til å bli skuffa, men tror jeg ville sjekka hvilke billeter det var før jeg bestilte. Når det ikke står hvilke billetter det er, er de ofte dårlige (erfaringslære for meg der ja).

Dette var ikke ment som noen kritikk til deg.

Neida. jeg skjønner akkurat hav du mener og jeg tenkte jo at det KUNNE være tilfellet da jeg valgte å gjøre det sånn, men det var liksom ikke så mye annet å gjøre. Billettene som ble lagt ut på billettservice ble jo revet vekk med en gang og jeg måtte ha ventet i 3-4 dager før jeg kunne ha kjøpt dem der...

Men det er jo ikke verdens undergang, får heller håpe vi blir positivt overraska[;)]
Får ta det som en kjærestedag uansett, tror ikke det blir noen sure miner, hehe[:)]

ORIGINAL: Valpolicella

Jeg håper ikke de selger billetter som innebærer at man ikke ser en dritt, for deres del ihvertfall. Poenget med å kjøpe billetter til et show er vel å få se det der og da [:-]

Nei, det håper ikke jeg heller. Men vil jo gjerne se så mye som mulig da.. Bronsjebillettene er helt på siden, så blir nok litt dårlig vinkel, men regner med det har storskjermer osv, så man får med seg det som skjer uansett..

Vel, forventet du deg noe annet på et sånt tilbud?? Bronsebilletter er fortsatt bedre enn ingen, da.. 

ORIGINAL: Sicily

Vel, forventet du deg noe annet på et sånt tilbud?? Bronsebilletter er fortsatt bedre enn ingen, da.. 

Har vele egentlig allerede svart på det...

Nei, jeg visste ikke hva jeg kunne forvente. Har aldri bestilt noe sånt noen gang før...
Men som sagt: Det er ikke verdens undergang, men hadde jeg hatt mulighet til å kjøpe sølvbillettene istedet, så hadd ejeg gjort det.

Back
Topp