Ble litt skremt i dag

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
‎11 uker i dag :)

Dagen begynte brått med at vi forsov oss.
Tidlig på formiddagen var jeg på do og fikk sjokk, mye friskt blod på papiret og i do.
Ringte legen og fikk komme.

Akkurat kommet hjem nå etter legen.
Alt var heldigvis bra.
Fikk høre hjertet som banket så fint som bare det, og han så ingen blødning nå fra livmorhals eller området der. Må ha sprengt et blodkar som nå ikke blødde lenger.
Tok resten av dagen fri i dag og slapper av på sofaen og håper jeg ikke blør mere.
Kjenner enda at det er ubehag og press nedentil, litt sårt liksom.

Så nå har jeg fortalt det til sjefen på jobb også, hun var jo redd det var noe alvorlig siden jeg skulle til legen igjen :P så da er det ute av verden også :)
Kjenner jeg klarer ikke slappe helt av siden jeg kjenner ubehag.
Men det må jo være bra når vi hørte hjertet banke og at det ikke var noen blødning fra livmorhals hvertfall :)

Uff, så ekkelt, men vi satser på at alt er bra siden du fikk høre et bankende hjerte og ikke blør mer :)

Uff, så ekkelt, men vi satser på at alt er bra siden du fikk høre et bankende hjerte og ikke blør mer :)
Ja det må jo bare være det :)
Jeg har slitt med veldig hard mage de siste ukene, og slet veldig i dag morges med å få gjort mitt fornødne :rolleyes:
Så det er mulig det har blitt mye press på der nede....
Men liker ikke at det er så ubehagelig i området livmora nå :(
Håper det bare er strekk/voksesmerter fra livmora samt at jeg er litt trengte og ikke får tømt meg skikkelig....

Å, skjønner at du har vært bekymra. Er glad for at det ser bra ut likevel. Håper at ubehaget ditt går over snart, og at alt går som smurt. Klem :-)

Uff, skjønner godt at du ble bekymret. Håper det bare var et engangstilfelle.

Så ekkelt!! Hadde blitt kjemperedd jeg!
Godt blødningen var stoppet og hjertet slo så fint! :)
Bare ta livet helt med ro, ikke stress! Klem!

Tusen takk jenter :)

Ligger nå her og vurderer om jeg skal gå på jobb i morgen.....
Men får vel heller se om "smertene" gir seg eller ikke.
Hvis ikke klarer jeg ikke konsentrere meg om jobben likevel.

Huff, så ekkelt! Krysser fingrene for deg siden du fikk høre et bankende hjerte! :)

Jeg syns ikke du skal la terskelen for å bli hjemme i morgen være for høy når du har hatt denne opplevelsen i dag... Ta vare på deg :-)

Føler meg egentlig veldig fin i formen i dag. Akkurat nå hvertfall.
Så jeg prøver å gå på jobb.
Nå har jeg jo fortalt det, så da er det lettere å forklare hvorfor jeg ikke klarer mer og må gå hjem :)
Ha en fin dag dere også jenter :)

<3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Back
Topp