~Blikk~
Elsker forumet
Var innom en barneklesbutikk som selger ganske dyre merkeklær i dag. Syns det er kjekt å titte der, men handler som regel kun hvis det er ting på tilbud for vår økonomi tillater ikke å bruke 500 kr på en t-skjorte til en liten tass. Det er utrolig mye fint der, så kunne godt tenkt meg å kjøpe noe mer klær der (type pentøy!), men man får helt fine klær mange andre steder også... Vel, til poenget- jeg sto å ventet på hjelp, for jeg lurte på noe og lot ei dame gå før meg. Jeg var litt i mine egne tanker, men fikk med meg litt av hva som ble sagt og der kommer det frem at dama har 4 barn (og etter alt annet jeg hørte levde en ganske rik livsstil). Tingene hun handlet kom på godt over 3000 kr også ser jeg på disken, der lå det bare en bitteliten haug med klær! Altså, hvis man skal kjøpe klær til sine 4 barn og alt du får ut av 3000 kr er 1 plagg til hver er jeg redd mine barn nesten hadde gått uten klær... Det beste var at dama bak disken kunne bekrefte at denne dama OFTE var innom.
Shitt, jeg skulle ønske jeg hadde så mye penger at jeg kunne handle på den måten. Eller, hadde jeg hatt så god råd hun ga uttrykk for hadde jeg sikkert brukt pengene på mye annet, men det må være deilig å ha det så romslig (hvis det ikke bare er et luftslott).
Kjenner jeg håper så inderlig at det ikke blir noe krav om å kjøpe superdyre klær når barna blir større. Noe dyrt kan man tillate seg, men hvis hele garderoben må være gant og armani, da sliter vi...
Shitt, jeg skulle ønske jeg hadde så mye penger at jeg kunne handle på den måten. Eller, hadde jeg hatt så god råd hun ga uttrykk for hadde jeg sikkert brukt pengene på mye annet, men det må være deilig å ha det så romslig (hvis det ikke bare er et luftslott).
Kjenner jeg håper så inderlig at det ikke blir noe krav om å kjøpe superdyre klær når barna blir større. Noe dyrt kan man tillate seg, men hvis hele garderoben må være gant og armani, da sliter vi...