Ble litt skeptisk her nå...gravid og trampoline.

LilleKaisa

Glad i forumet
Var på trampoline med snuppa idag, jeg hoppet ikke, bare gynget og det var ikke snakk om lenge. Nå begynner folk å snakke om at det er farlig og at morkaken kan løsne :s

Jeg har googlet, men ikke blitt noe klokere. Noen som VET sikkert om det er farlig?

Dytt

Hoppe som en gal på trampoline er ikke bra nei. Men kan ikke se for meg noe fare ved at du gynga litt :)

Har du spurt om teknisk support mtp den meget lange signaturen din? Puh, den er lang..

Men til saken:

Jeg vet det ikke anbefales med tanke på bekkenløsning, og at det er mer belastende for oss kvinner når vi vipper en viss alder enn andre.
Har ikke hørt om at morkaka kan løsne, men hadde nok uansett vært forsiktig på trampoline.

AnaBanana skrev:
Hoppe som en gal på trampoline er ikke bra nei. Men kan ikke se for meg noe fare ved at du gynga litt :)

sign.

Tror det er mer belastning å gå fort enn å sitte på trampolinen og gynge når en unge hopper. Men hopping er frarådet da.

Bør egentlig ikke det med trampoline og gravide si seg selv?

vet ikke eksakte farer, men det høres jo ikke akkuratt kurant ut..

tenker da på hopping..

litt gynging sittende, tviler på det er superfarlig..

Vet ikke hva som er "riktig" men jeg hadde ikke følt meg komfertabel med det.

Men det blir som annen trening.Ridning,jogging?

Trampolinen vår viser bilde av en gravid, med en strek over.
Altså forbudt, på samme måten som røyking på kafeen :p

Siden du ikke hoppa så tenker jeg det gå nok greit, men joa, du skal ikke benytte trampolinen når du er på tjukka :)

Back
Topp