Ble litt shopping i dag også :D

Amahel

Forumet er livet
Juli13-jentene
Det er farlig gøy å shoppe........
Jeg har jo ligget hjemme nå slakk i pelsen i flere dager, og i kveld ble jeg og snuppa hentet av ei venninne og vi dro på shopping :D
Det var godt for en syk og trøtt kropp det, bare det å få komme seg ut litt.
Det ble en del kan du si......

Tusen takk Mammi ;)

Klær.jpg
Her er det flere bodyer, to stk pyamaser med korte armer og ben(disse synes jeg var så fine at kan godt brukes som body i sommervarmen), t-skjprter og shortser, en genser og to dongeribukser til prinsen.
Ble litt på meg og snuppa også da ;)

Såå fint! Venter du gutt eller:) he he blir en tøffing ja

Ååå, så koselig! :) Gleder meg til noen innkjøp jeg også :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Såå fint! Venter du gutt eller:) he he blir en tøffing ja
Hihi.
JA vi venter en gutt! :D Hihi

Og det er litt spennende å gå i butikkene å se etter gutteklær som er litt tøffere.
Hadde ikke trodd det fantes så mye :p
Og ekstra gøy når hvert plagg koster fra kr 20 og opp på salg ;)
Er så vant til disse søte jenteklærne :)

Nå har jeg pakka litt i kommoden vi kjøpte på Ikea, og den skal jammen meg få skryt for plass i skuffene :D

Hihi.
JA vi venter en gutt! :D Hihi

Og det er litt spennende å gå i butikkene å se etter gutteklær som er litt tøffere.
Hadde ikke trodd det fantes så mye :p
Og ekstra gøy når hvert plagg koster fra kr 20 og opp på salg ;)
Er så vant til disse søte jenteklærne :)

Nå har jeg pakka litt i kommoden vi kjøpte på Ikea, og den skal jammen meg få skryt for plass i skuffene :D

Hvor var det slike priser på babyklærne? De var skikkelig tøffe :)

Hvor var det slike priser på babyklærne? De var skikkelig tøffe :)
Handlet litt forskjellige plasser.
Er en billigbutikk som heter Warehouse, et slags lagerutsalg fra div kjente butikker som f.eks Cubus ;)
Der var det 5 for 100 som da gir 20 kr plagget, og dongeribukser til 70 kr, bodyer og t-skjorter til 20-30 kr stk osv.
Handlet også noe på H&M da til normalpris. Og de pyamasene med korte armer og bein kjøpte jeg på Kaphal (halv pris av rød pris) 60 kr for to ;)

Så masse fint :) Og så heldig dere er som kan handle inn til dem små :) Gleder eg å se hvem som skjuler seg inni hulen :)

Handlet litt forskjellige plasser.
Er en billigbutikk som heter Warehouse, et slags lagerutsalg fra div kjente butikker som f.eks Cubus ;)
Der var det 5 for 100 som da gir 20 kr plagget, og dongeribukser til 70 kr, bodyer og t-skjorter til 20-30 kr stk osv.
Handlet også noe på H&M da til normalpris. Og de pyamasene med korte armer og bein kjøpte jeg på Kaphal (halv pris av rød pris) 60 kr for to ;)

På Gjøvik eller?

Så mye fint! :)

Så utrolig mye fint!!!!! :)
Det blir en skikkelig tøffing! :)
Deilig å komme seg på shoppingtur.
Ja jeg tenker så at nå har jeg hatt to jenter jeg har dullet med og pakket inn i alt det søteste søte.
Nå når jeg får gutt så kan jeg kjøpe litt tøffere klær og tøffe han opp litt ;)
Jeg har fra før flere litt søtere klær, så han skal nok bli kledd i litt av hvert :)

Men ja det var virkelig godt å få komme litt ut og ikke minst å shoppe :) Det er terapi det ;)

Haugesund blir nok litt vel langt å dra på shopping-tur for meg ;)

Så moro det ser ut som du har hatt det :-) Sliter skikkelig med ikke å gå bananas jeg,men har forholdt meg nokså rolig foreløpig....... ;-) Var på Princess for å kjøpe Marius-sengesettet i dag da,men det var tomt. Kommer visst to farger (usikker på om nye eller samme som før) nærmere våren. Gleder meg til det ;-)

Ja jeg tenker så at nå har jeg hatt to jenter jeg har dullet med og pakket inn i alt det søteste søte.
Nå når jeg får gutt så kan jeg kjøpe litt tøffere klær og tøffe han opp litt ;)
Jeg har fra før flere litt søtere klær, så han skal nok bli kledd i litt av hvert :)

Men ja det var virkelig godt å få komme litt ut og ikke minst å shoppe :) Det er terapi det ;)

Det forstår jeg! :)
Har jo jente jeg også, så blitt en del søte klær. Ikke så mye søtt nå som hun er eldre da, men fortsatt mye kjoler osv. Så spent på hva jeg skal få kjøpe denne gangen! :)

Shopping er helt klart terapi! :)

Back
Topp