ble litt lettere irritert i går

baby_doll

Forelsket i forumet
min far har lagt ut info om lasebehandling mot strekkmerker på fb og så var det en som såg på bilde av en flott flat damemage med litt strekkmerker og kommenterte"ja fysj, skikkelig turn off gitt!"...omg..ble litt sur jeg:P

herregud!
strekkmerker er da vel ikke ekkelt?!

mine strekkmerer er ÆRESMERKER![:D]

Herregud [&:] De er jo ikke ekle, men de er ikke fine heller syns jeg da [8D] Kunne godt ha vært foruten [8D] Men å si at de er ekle blir bare for dumt! [&:]

ORIGINAL: MetteJ

Herregud [&:] De er jo ikke ekle, men de er ikke fine heller syns jeg da [8D] Kunne godt ha vært foruten [8D] Men å si at de er ekle blir bare for dumt! [&:]

signerer:)

har merker jeg og men jeg synes liksom ikke at de er noe særlig å bry seg om:P ikke verdens fineste men tror liksom ikke at de mannfolkene bryr seg så masse heller hvis de først får en dame naken:P:P alt de forventer av oss damer..:P

ORIGINAL: MetteJ

SÅ enig!

Kunne ikke brydd meg mindre om strekkmerkene mine jeg, det er minner (æresmerker) etter og ha bært frem to perfekte barn, hvordan kan no slikt være stygt [:-]?? Han er nok litt sparsomt møblert han der stakkars, men de fleste mannfolk (når de vokser opp i det minste[8D]) skjønner at strekkmerker ikke er stygt og ekkelt, men det er Livserfaring [:)]

Beklager men jeg klarer ikke synes strekkmerkene mine er fine [>:] Grøsser når jeg ser de. Urk[&:]

Aller først skal alle vite at jeg er FULL av strekkmerker.

MEN det er jo alt annet enn turn on da, det ser jo ikke pent ut i det hele tatt[&o]

ORIGINAL: MariSafari

Beklager men jeg klarer ikke synes strekkmerkene mine er fine [>:] Grøsser når jeg ser de. Urk[&:]

Samme her, men lite å gjøre med nå..[>:] Men skal forhåpentligvis bære frem flere barn, så skal ikke se bort fra at det kommer enda flere, hehe!

haha Lussa88 "Han er nok litt sparsomt møblert han der stakkars" konge kommentar!!

Enig i at strekkmerker ikke er spesiellt pent, men å si at det er skikkelig turn off blir feil synes jeg[>:] Er jo mange jenter/kvinner som sliter litt med selvbildet etter en graviditet, og da hjelper det ikke med sånne kommentarer!

En tåpelig kommentar og en dårlig holdning å ha den gangen han skal bli pappa selv.
Men jeg syns heller ikke strekkmerkene mine er fine, og jeg er nok ikke stolt over de nei[:-] Men ikke flau heller.. De bare er der liksom.. [8D]

min far foreslo at jeg skulle skrive "du er vel begynt å komme i den alderen at det ikke er mye ikke som er turn off?" eller noe..senile meg har glemt ut..noen som har et bra svar?:P

Back
Topp