ble litt lei meg jeg...

verteline

Elsker forumet
var hos mor i dag, hun hadde besøg av "ekstraforeldrene mine" følte at alle fire Dissa hagefesten vår som vi vil ha når vi gifter oss... å når jeg sa jeg ville ta av 20 kilo (prøve vertfall)frem til 23 juli begynte alle å le av meg....
det var demotiverende, kjenner jeg ble årntlig lei meg jeg....

fytti katta, husk at dette er DERES dag og ikke foreldre og ekstraforeldre. ha den hagefesten dere ønsker dere og har sett for dere! håper det blir akkurat en sånn dag DU har sett for deg, og ikke DE!:) dårlig gjort å disse bryllupsplaner altså. ville sagt fra jeg, tror jeg..

kanskje de fnisa litt fordi de synes du ikke trenger det? hadde en av mine tynne el småtynne venninner sagt de ville ta av tyve kilo, hadde jeg kanskje fnisa litt jeg også, for å på en måte si at jeg ikke syntes hun trengte det:) men nå aner jo ikke jeg hva slags forhold du har til vekta di altså. men er du sikker på det var ondskapsfullt ment? :)

jeg tror iallefall at hvis du trenger det og er motivert, så kan jo alt gå!:)

Ouch.. Men enig med Dalarama!

Tenk heller at den som ler sist ler best..[;)]

kan legge til at jeg da vi giftet oss hadde vi en KJEMPEFEST med 130 mennesker. kunne jeg gjort det på nytt ville jeg også vurdert sterkt en hagefest med de nærmeste og bestesteee:) go for it!

Det klarer du nok fint om du går inn for å spise sunt og holde deg i form[;)]

huff ja jeg VIL jo vise dem, men hva om jeg ikke klarer det, jaja da kan de le litt mer:P
men jeg trenger å ta av alstå, 85 kilo begynte jeg på for en uke si, nå er jeg 83,9 så jeg VIL klare det, men fillern ta...

dere er gode jenter :) skal prøve å motiveremed til å bare GNIIII det in... IN UR FACES! LOOK AT ME AND WEEEP :P hehe (mor trenger og å ta av 20 kilo, så syns d va litt frekt av ho vertfall)

Back
Topp