Ble litt irritert jeg

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Vet ikke om dere fkk med dere trådene fra en mamma og pappa på gen??[;)] Mammaen slengte hvertfall ut MYE gugge om bf siden dem hadde kranglet om noe leveringstid osv.. Jeg svarte henne på det hun skrev, men har ALLTID i bakhodet at det er tre sider av en sak.. hans, hennes og sannheten[;)] Mange støttet henne og lesset på..

Bf kommer på bildet med to linjer og forsvarer kun det som har blitt sagt... Slenger IKKE med kjeften ingenting, men HVEM får så hatten passer?? Jo det er han[8|] Hahaha... er det mulig spør du meg!!! Jeg er jo 200% enig i at denne diskusjonen burde de tatt privat, men det var da vitterlig ikke bf som startet... jeg har faktisk forståelse om enn så lite fornuftig det er at man forsvarer seg når man blir uthengt på et nettforum uten at det er så vanskelig å skjønne hvem det var...

Ja der fikk jeg blåst av meg og!!![8D][8D][8D]

Fikk med meg det ja, stakkars unge sier bare jeg[&o]

Herregud! Snakk om offentlig skittentøysvask!!![:o] Stakkars unge ja.[&o]

Ja tror kanskje det er noen som angrer seg der!! Håper VIRKELIG de klarer å snakke mer fornuftig sammen neste gang...

Men det er synd at bm skal bli trodd, mens bf skal bli slaktet av alle andre.. hvis man ser bort fra alt det andre om at dette vitterlig ikke var rette stedet å ta det på!!! Når man kan svare henne "fornuftig" burde man kunne gitt ham noen svar og... og ikke gitt ham skylden.. DEN synest jeg var drøy!!!

Haha fikk det med meg, og er helt enig i det du skrev til dem begge

ORIGINAL: DeLady

fikk ikke med meg det jeg [8|]
Da e vi to...

Back
Topp