Ble litt glad inni meg i dag

Tjukkaaa

Forumet er livet
Jeg hadde sendt døttrene som mistet faren sin i romjulen en fotobok. Altså en bok hvor man kan lime inn bilder og sånn halvveis "scrappe" hvis det blir riktig. Sendte med litt pynt og penner til å skrive på sidene med.

I dag fikk jeg en melding om at pakken var kommet og ad de var virkelig glade for boken - moren var ganske rørt av ideen min. Og da ble jeg kjempe glad[:)]

Jeg var litt usikker på om dette ble sett som en fin gave eller om det ville slå helt feil. Skrev derfor et kort hvor det sto at de måtte ikke føle seg presset til å ta denne boken ibruk, at om de aldri fikk lyst å lime minner inni denne boken så var det helt greit! Men at dette måtte de gjøre sammen som søstre - og gjerne ha mor med hvis hun ønsket å hjelpe til (jentene har vært ganske stygge med hverandre siden de mistet faren sin[&o]).

Håper jentene får noen fine stunder sammen mens de finner frem bilder og diskuterer diverse hendelser fra alt det de har gjort sammen med faren sin[:)]

Åå det var koselig gjort av deg. Håper de tar i bruk boken og fuller den med masse gode minner. [:)]
Flink tante du er [:)]

Så koselig. Skjønner at det er veldig vanskelig å vite hva som er "rett og galt" å gjøre i slike situasjoner, så veldig kjekt når det blir suksess [:)]

Det var jo en kjempeidé! Og helt nydelig at det ble så godt mottatt[:)]

Det var en kjempegod ide.. snill du er[:)]

ORIGINAL: TauZa

Det var en kjempegod ide.. snill du er[:)]

veldig enig[;)]

ORIGINAL: Medusa_83

Det var jo en kjempeidé! Og helt nydelig at det ble så godt mottatt[:)]

ORIGINAL: Lene1986

Åå det var koselig gjort av deg. Håper de tar i bruk boken og fuller den med masse gode minner. [:)]

ORIGINAL: Lene1986

Utrooolig koselig gjort!![:D]

Tihi ja... hadde slitt litt med at vi ikke var fysisk til stede for dem og blomster sender man neppe til så nær familie - spesielt når mannen bor hos dem og er på begravelse... så alt føltes så teit... og et kort var heller ikke godt nok følte jeg. Hadde så lyst å gi dem noe... noe som kanskje kunne gjort dem litt glade...

Tror jeg har lykkes [:)][:)]

Nå ble jeg helt rørt her jeg sitter[:(]
Du er så søt tjukka!

Back
Topp