Ble litt begymret jeg nå

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Går kveld ble en stressende tur med Ludvik...Kom nemilig en vrengtpolvott springende uten eier og halsbånd...Denn var visst litt i det veldig glade hjørnet...Kan vel si hvordan det føles på å bli humpet på på leggen...Aldri følt meg sååå skitten før ass..

Vel uansett...Denn bikkja skulle hele tiden oppå Ludvik så jeg måtte bære han for det meste av tiden og ikke fikk jeg sendt denne bikkja hjem...Den forsvant nå til slutt...fikk vite at dette var en liten valp..(så ikke så liten ut, men sikkert like gammel som Ludviken vår)..

Pga all dem stress med den bikkja, så ble en tur på 15 min til en time...[&o] Suuuuper stressa av den bikkja...I natt klarte jeg å legge/snu meg så jeg kjente det strakk i livmora...[&o] Og når jeg gikk tur kjente jeg at jeg ble våt...Trodde det var utfloden...

Kom hjem ordnet unga og mat og gikk på do...[&o] Ikke mye utflod der gitt...Hadde visst blødd litt igjen...[:(] Naturlig nok ble jeg begymret siden jeg ikke hadde blødd noen av gangene jeg var oppe i natt...(pluss en jævla alkis nabo som hadde glemt nøklene sine ringte på døra kl halv fire inatt)[&o]

Er forsatt kvalm og ikke noe vondt...Får trøste meg med at dette er en uskyldig blødning etter all stresset og lite søvn...[&o] Men likevel, kan ikke la være å tenke...Har ikke mistet i hele mitt liv og det sies jo at kvinner mister mins en gang i sitt liv...[&o]

Jeg får se det ann litt...Hvis det stopper opp til lunsj, skal jeg slappe mer av..Hvis ikke så ringer jeg legen...(også på en fredag da, og null penger...[&o])

Vet ærlig talt ikke hva jeg vil med dette innlegget, men føler for å lufte litt...

Fortalte sambo da, at jeg håper denne blødnigen tar slutt fort...Tror han skjønte hvorfor jeg ble så innestengt etter en do tur[:-] "åå, det var det ja"---[8|] Han vet jeg har stoppet å blø i en uke nå...Hadde håpet på litt sengekos i helgen, men ser ut til at vi må drøye den litt til...Håper på brev fra Ahus, med innkallelse til gyn ganske så kjapt...Ble jo sendt for en uke siden...[&o]

Uff det hørtes ikke noe gøy ut. Men du har nok litt pinglete slimhinner, så er nok heeelt sikkert derfor du blør, tror ikke det er noe farlig [:)]
*klemmepå*

Huff da vil bare sende deg en stooor klem jeg[:)] Skjønner at du blir bekymret, men du kan helt sikkert ta det helt med ro!

Og om du ringer legen får du sikkert time kjapt og det er jo gratis så leneg det er svangerskap relatert.

Så kjedelig.

Det er ekkelt å blø, man blir så bekymra. Jeg håper jeg slipper det denne gangen. Heldigvis har en av legene på fastlegekontoret jeg tilhører ultralydmaskin. Ikke min fastlege, men en av de andre, og sist fikk jeg slippe til der på en hasteultralyd når jeg blødde, "bare for sjelefreden din" som legen sa, det var jo ikke noe de kunne gjøre fra eller til, men det gjorde veldig godt å se det flimmeret på skjermen som var et bankende hjerte.

Håper du snart får det brevet i dag, kan du evt ringe noen plass for å mase?

Er nok som de over sier, en uskyldig blødning pga ømfintlige slimhinner.
Men, forstår vedlig godt bekymringen din! [&o] Håper du får kommet til gyn snart, og får klarhet i hvorfor du blør. Klem

ORIGINAL: therese*

Huff da vil bare sende deg en stooor klem jeg[:)] Skjønner at du blir bekymret, men du kan helt sikkert ta det helt med ro!

Og om du ringer legen får du sikkert time kjapt og det er jo gratis så leneg det er svangerskap relatert.

signerer denne jeg[:)]

Håper du får brev snart[:)]

Det er gratis for deg!! Lykke til MaCa! Håper du får innkalling i posten snart!

Klem

Du vet at lege er gratis når det er svangerskapsrelatert? Det skal være det ihvertfall :)

Edit: Ser jo at flere har svart det samme allerede, hurra for å lese tråden ordentlig :P

oj da... vi får håpe det bare er pga litt stress.... hadde jeg vert deg så hadde jeg ringt jordmoren.... forklart litt følelser, si du er skikkelig redd og holder påå gå rundt deg selv.... det gjorde jeg sist, ble sendt rett til UL... på dagen...[:D]

Huff...

Kan virkelig forstå at du blir bekymret.

Men jeg blødde MASSE i forrige sv.skap, i begynnelsen av sv.skapet. Det var både klumper, slim og det meste i grunnen. Men den lille holdt seg fast, og er i barnehagen akkurat nå. Så det kan gå bra, og siden det ikke dreier seg om masse blod, så kan det være slimhinnene.

Håper det gir seg, håper du får kommet inn til gynekolog så raskt som overhodet mulig, og at du klarer å senke skuldrene dine litt.

Sender deg en god varm klem[:)]

Håper er alt i orden hos deg! Har antydning til blødning nå jeg også, så vet hvordan det er.. Ønsker deg masse lykke til![:D]

Tusen takk for klemmer og det hele...[:)] Blitt litt roligere nå[8D]

Uff, hva man skal begymre seg for hele tiden...Tror jeg kan bare si at jeg kommer til å være på tuppa dette svangerskapet også[8D][:-]

Jeg vet det er gratis for lege time når det kommer til svangerskap[:)], men hjelper lite når det koster en formue på parkeringsplasser...[:@][8|]

Blør ikke så mye nå...Hadde litt ubehag i magen tidligere i dag, men det var ikke sånn mensen vondt eller noe, heller mer voksesmerter...Kan jo begynne å blø av det også, pluss at det er jo rundt TR tider igjen nå...tror jeg??[8|]

Vel uansett..Kjenner det presser på i magen her og det lover bra...Vokser litt...Må ut å kjøpe flere av disse harembuksene...Selvom de ikke er verden fineste, men drit behagelige å ha på seg...Stor og vid helt øverst, just what I like...[8D]

Takk for gode og betryggende ord...KOmmer nok til å bli liggenede mesteparten av dagen...*fanken, sulten igjen, bare halvtime siden det skled ned fire skiver*[8|]

Back
Topp