ble lit satt ut i dag

lille assa 75

Forumet er livet
var på møte i barnehagen angående mellomste...

som dere vet har begge guttene spesielle behov og nå ser det ut som søsteren følger i det sporet...så jeg har vært litt utafor i det siste, stress og slikt

fikk beskjed i dag i barnehagen, at når de hadde hatt samlingsstund der i går så ville Eivind si noe...(det er i grunnen veldig veldig positivt at han vil bidra i samlingen) og siden det var bursdagen hans så trodde de nok det var noe i forbindelse med det, men nei, han sa : MAMMA ER TRIST....

Han har sett at noe ikke har vært som det pleier og midt oppi det hele og på bursdagen hans, sier han MAMMA ER TRIST....

jeg skal skjerpe meg og bli gladere og smile mer til ham heretter.....for jeg ble litt lei meg når jeg hørte det...at gutten min sier i barnehagen at mamma er trist

det positive er at han viser empati da...at han faktisk legger merke til det og sier det...
men det er nok ikke det jeg vil han skal sitte inne med...jeg vil han skal ha en glad mamma og ikke en som er trist

åh fikk tårer i øynene jeg nå[&o]di merker ting så fort.en virkelig tankevekker.mange ganger når jeg er iritert eller har litt kortere lynte må jeg ta meg selv fordi det smitter så fort over på barna.

hadde også en periode da jeg var kjempe dårlig nettopp.og da ble ungene veldig oppmerksomme på hvorfor mamma måtte hvile seg hele tiden.

man må være strek for barna våre.di fortjener ikke noe annet ,selv om jeg skjønner veldig godt det er tungt for deg.ikke missforstå meg.[;)]

du får ta en samtale med ham å forklare du er litt sliten men at ting er bedre nå[;)]

foresten sier di i bhg her ingenting som barna har sagt.[8|]men jeg vil jo gjerne vite vist di sier noe[8|]

de merker det med en gang at noe ikke er som det pleier...

og jeg har nok vært litt lei meg i det siste...så ikke rart han sier det han sier...kommer nok til å gi ham den klemmen og smile stort til ham når jeg henter ham...og skal si at jeg er veldig glad i ham...

Det er trist å høre sånn. Men likevel litt hyggelig og.
Veldig trist at barna skal se at man som mamma er lei seg,
men tenk så flott at et barn kan sette ord på det han ser.
Og at han *ser*. [:)]

Vet veldig godt hvordan det er iom at jeg har en gutt som *ser* sånn,
og har vært gjennom noen tøffe tak for noen år tilbake.

*klem*

De merker så altfor godt hvordan vi har det.. det merker han nok uansett om du smiler mer til han... Han har det vanskelig han også når du har det vanskelig.. Barnepsykolog kan gi deg råd.. det har jeg gjort og jenta ble med ett mindre opptatt av min tristhet...mye crap som kommer utav sånne barnepsykologer, men om man spør om en bestemt ting så går det somregel bra [;)]

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

huff, det stakk sikkert i hjerterota![&:]

håper du kommer deg over kneika[:)]

sign

unger senser mye mer enn hva vi tror....

Back
Topp