Ble lei meg i går..

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
I går kom mannen hjem klokka 20 etter overtids jobbing(han har og jobbet overtid hver dag denne uka,så eg har nesten ikkje sett han) Han tok med seg pizza hjem og vi skulle kose oss skikkeligt..
Hadde skrevet ned masse navn til bebisen som han skulle se på og stryke bak di ham ikkje likte. Etter vi hadde spist og Storebror var lagt så ga eg han lista,og han strøyk fillen meg kvar og et navn.. Tenkte ikkje over noen engang,bare krysste demvekk.
Fytti så lei og trist eg ble... Så eg tok arket, mobilen oggjekk og la meg.. Er en del hormoner som er ute og går...
Overreagerte eg???

Synes ikke du gjorde det jeg nei. Det var dårlig gjort av han synes jeg. Men kan jo hende han var sliten etter ei lang uke på jobb, og ikke orket å tenke på det akkurat da. Men da kunne han ha sagt det og ventet med å vurdere lista til i dag eller noe. Håper dere finner et navn dere begge liker da. Ganske vanskelig det :)

Jeg ville reagert på samme måte. Hvis jeg hadde lagt en masse kjærlig tankearbeid i listen, og han da ikke engang tok seg tid til å tenke over dem engang, men bare demonstrativt strøk over alt, så ville jeg jo ha hatt inntrykk av at han ikke brydde seg, og heller ikke tok hensyn til mine følelser men bare avfeide meg. Det er jo ikke noe hyggelig. Hadde han heller da sagt at han ikke var rede til å tenke på navn enda eller at han skulle tenke på listen til en annen gang eller noe, så hadde det vært greit, og jeg hadde ikke blitt lei meg. Synes rett og slett han oppførte seg litt uhøflig.

Hei!''Smiler litt når jeg leser det for her i huset er det samme leksa. Samtidig som jeg kanskje er overfølseom pga. hormoner osv så skal samtidig mannen huske dette og ta det til etteretning. Min mann kan også gjøre slike ting og jeg blir helt knust. Selv om jeg nok overreagerer så er det reelle følelser for meg der og da. Jeg forstår godt at du ble lei deg. Det hadde jeg blitt også, men jeg tror rett og slett ikke at de helt klarer å se for seg hvordan vi har det og forutse reaksjoner... ligger kanskje i Y-kromosomet det der? hehe. Lykke til med navneletingen. Vi blir nok helle rikke enige med det første ;)

eg suns du over reagere.
stakkar mann du ber han om å se på noen navn å om han ikke like di ska han stryka di
ka sko han gjort? altså
om mannen min komme me navneforslag som eg ikke like seie eg ikke ja kansje bare for å gjør han gla, d e et navn du ska ha me deg foralltid.

sett dåkke heller ner sammen kom me forslag begge to
finn eventuelt ei navnebok

kos dåkke me navnediskusjonen istede for at den eine ska bli sur å lei fordi den andre ikke like navne(ne)

Nja, vil kanskje påstå at du overreagerte litt.
Enten så liker man ett navn, eller så liker man det ikke. Trenger jo ikke å tenke så mye over det.
Her i huset har samboer gitt beskjed om at navn finner vi ut av når vi har funnet ut om det er jente eller gutt.
Jeg kommer jo selvfølgelig med masse forslag til tider, men foreløpig ikke noen brukbare

Back
Topp