Ble legevakt*OPPTATERT*

tante82/MAx6

Glad i forumet
på mæ.Verken blod el smerter har gitt sæ. Skal inn kl 20.30.

Tok noen prøver deriblant en graviditet prøve å den var posetiv,så det er nokk en spontan abort. skal ringe gyn i morgen å få time t å sjekk om alt e ut el ev om d er en spire...og st.olav i morgen.

lykke til hos legen, håper det ikke er noe alvorlig

ORIGINAL: hero

Sign

Så trist å lese snuppa.. Skal håpe i det lengste at det kan gå bra... Men oddsa er vel kanskje ikkje heilt gode for det...:( kordan blir d med spraystart nå då? Gode klemmer sendes over!!

Huffda.. dette var trist[&o]

Vet ikke om du har vært gravid tidligere, men nå vet du i alle fall at dere kan[:)] Kanskje en fattig trøst midt oppi det her, men.. håper du skjønner hva jeg mener..

Krysser selvfølgelig fingrene for at det er en ufarlig blødning, og at det fortsatt er en liten spire i magen din[:)]

Tusen takk alla sasmmen men d er 5 gangen vi mistter[:(] jeg har taklet d veldi godt fram til nå[:(][:(] kjenner jeg sliter veldig.D er den uretferdige følelsen og uheldige. behanlingen blir sikkert utsat til etter sommeren[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(] jeg blør nå så håpe er ute men skal på ul denne uka for å sjekke alikevell.[:(][:(]  har klart å dra på jobb tidligere når æ har mistta men nå klart æ d ikke. ska bare vårra heim i dag.

ORIGINAL: Leyah

Dette var trist lesning [:(][:(][:(]

Sender deg en trøsteklem, og håper at det går bra med deg!

Takk[:(]

huff så fattelig trist...sender deg en stor klem

tuuuuuuuuusen takk alle sammen,det er godt å ha dere her[:)] en nyhet vi får ta blodprøver for å utrede litt mens vi venter. der er ikke st.olav som fikser d da.

Uff, uff veeeeldig trist! Men no må du då bli sjekka skikkelig om du har mista 5 gonger!!! Eg har mista 2 og synst likssom det er meir enn nok!!! Klem til deg[&o]

Back
Topp