Ble klippet sååå kort! *klaging*

Hvitveisen

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Har klippet meg i dag og det ble absolutt ikke som jeg hadde tenkt! Har hatt bob med kort nakke i mange år, og bestemte meg for å spare ut i vinter. Så i mange måneder har jeg hatt kjip sparesveis, og i dag skulle jeg endelig få litt fasong på det.

Jeg ble klippet opp foran og på sidene,og resultatet ble at jeg er kortere enn noen gang, bortsett fra en slags slapp hockey bak. Har vært pottesur i hele dag og har mest lyst til å grine når jeg ser meg i speilet.

What to do?! Klager jeg blir det jo enda kortere. Sa i fra når jeg var der og, men det hjalp ikke. Blæ. Ja, jeg vet det vokser ut igjen.. Beklager syting.

Da hadde eg klaget men nektet di å klippe meg igjen...

Dette høres ut som noko dårlige greier.. Og så gav du beskjed mens di klippet??? Makan!

Kjenner problemet med overivrige frisører ja... :( Derfor eg klipper meg sjølv. Har hår ned på korsryggen, så slipper ikkje frisører til der nei... Syt i veg, håret betyr det meste for oss kvinnfolk... ;)

Er dessverre ikke så mye å gjøre med, men si gjerne ifra til frisøren. Kanskje extention? Viss det ikke ble for kort da....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg hadde klaga og nekta å betale.. De har gjort en enormt dårlig jobb når man går misfornøyd derfra.. Da har de ikke forsikra seg om at de gjør som kunden vil..:/

Hadde virkelig ikke betalt for noe jeg var misfornøyd med.....

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Jeg syns det var fælt når jeg gikk derfra, men jeg må liksom alltid dusje og ordne det selv hjemme før jeg blir fornøyd uansett. Hun sa at det kom til å "gå seg til" om et par dager, men det må minst 5 cm til før jeg er komfortabel med dette. Drittfrisør. Skal ihvertfall ringe om si ifra på mandag uansett!

Uff.. Derfor finner jeg meg fast frisør og klipper meg annen hvert år! hahaha!
Har på en måte frisørskrekk ja! :P

Det er ikke bra, er ofte kommunikasjon som svikter da. Jeg er selv frisør, og synea det et veldig greit om kundene sier ifta om de ikke er fornøyd, like mye som de sier ifra nåt de er fornøyd. Hadde det vært meg, hadde jeg gitt en kompensasjon.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg syns det var fælt når jeg gikk derfra, men jeg må liksom alltid dusje og ordne det selv hjemme før jeg blir fornøyd uansett. Hun sa at det kom til å "gå seg til" om et par dager, men det må minst 5 cm til før jeg er komfortabel med dette. Drittfrisør. Skal ihvertfall ringe om si ifra på mandag uansett!

:( Kjenner følelsen! Det ødelegger alt!!

Har en venninne som er sjef for en stor frisørsalong. Der klarte de det store å skamklippe en kunde, kunden kom tilbake og de kompenserte med extension.
Jeg klaget på en hårfarge som ble aaaalt for mørk, betalte men fikk komme tilbake en uke etter for å fikse den. Ble superfornøyd med den nye fargen! Da var det til og med frisøren som sa at det ikke ble som det skulle og at jeg burde komme tilbake. ;)

Man bør alltid si ifra om man ikke er fornøyd. Man vil kanskje ikke bli kortere, men det kan kanskje hende man kan få til en bedre frisyre basert på det som er gjort?
Jeg ville iallfall gjort mitt for å få deg fornøyd igjen, noe enhver frisør strever etter er fornøyde kunder.

•Autocorrect ftw•

Det positive er at hår vokser ut igjen:) så prøv å gjøre det beste ut av det.

Gå tilbake til frisørsalongen og si at du syntes det ble alt for kort og be om noen tips til hvordan du kan style det.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Føler med deg og det er så kjedelig men håper det vokser fort ut igjen :)

Så kjipt... Si ifra og så håper jeg du blir mer fornøyd etterhvert :-) eller at det gror fort :-)

*surrer på telefonen*

Jeg klaget på frisøren min en gang. Fikk igjen penger og fikk gratis hårklipp i ett år, til skaden var helt rettet opp! Ja, jeg har nok verdens koseligste frisør! Hun som klippet meg fikk ikke klippe meg igjen, men byttet ikke salong.

Håret betyr så utrolig mye for velvære følelsen!! Forstår godt du er sint og skuffet. Jeg ble klippet av en amøbe der jeg så ut som en paul mcartney look alike.. jeg gråt i en uke.. jeg klaga til frisøren men hun var fornøyd med klippen. Har aldri gått der igjen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det er lov å klage! Jeg har enda ikke vært hos frisøren og kommet hjem fornøyd!

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Usj, det er det verste jeg vet! Det er bare èn frisør som får klippe meg, hun vet hvordan jeg vil ha det. Ingen andre får røre håret mitt!

Du har rett til å klage, men de kan ikke akkuratt lime på håret igjen :p Men håret vokser ut igjen! :)

Back
Topp