ble kasta ut

*~Trine~*

Gift med forumet
det var 20 årsgrense på puben i går..var discotek i 2.etg med 18årsgrense..

Var ute sammen med ei på 19, tok å gikk inn på røykeavdelingen nede på 20 års grensa.. så kommer ei av dem som jobber der, å lager det spetakkelet..hun som jeg var sammen med, måtte vise leg, å komme seg ut derifra.. å så sier hun at det kunne forressten jeg og gjøre..vise leg..  jeg hadde ikke leg med meg, såh...jeg måtte gå[:@] det var UT-UT-UT.. skikkelig flaut!!

hallo...jeg hadde betalt 100 kr i inngang.. å jeg er jo gammel nok å vel så det[:@]

Skal gå i morgen å få tilbake pengene, det skal være sikkert!!

Skjønner det er irriterende.. Men så lenge du ikke hadde leg så har du ikke krav på å få pengene tilbake.. De kan faktisk komme å spørre på den måten. Skikkelig surt, men sånn er det bare.[&:]

kjipt[:'(] men sånn er det når man ikke har leg med desverre[:-]

Du får nok ikke tilbake pengene bare fordi du syns det var flaut.. [:D] Selvfølgelig kjipt, men alle vet at en kan bli spurt etter legitimasjon og må ha den med seg når en er på steder med aldersgrense.. De ansatte kan jo ikke vite at du er gammel nok, mange som lyver..

om man er under 24, så er man legitimasjonspliktig.. å jeg blir 29.. bor jo på en plass der alle kjenner alle, men tydeligvis ikke det, likevel[:D][8|]

det var på rødbrygga.

Hehe...de pengene får du nok aldri se igjen, for gårsdagens oppgjør er nok tatt. Har jobbet i utelivsbrabsjen i 8 år, og er det er ting eg har lært så er det at "Ingen kjenner alle", selv ikke på små steder...og blir man spurt om leg og ikke har det med seg...da er døren ut neste steg.

Så neste gang bør du ta med deg leg[;)]

selv om det er kipt så er det slik det er.

skjønner at det er irriterende ja, men de må jo gjøre jobben sin.. og følge reglene som følger med den..
dumt å ikke ta med leg

Back
Topp