Det ble det i grunn her, forventet ikke noe stort..
Vi var hos mine foreldre og bror og hadde det kjempe koselig.-.
Først var vi 5 hjemme og koste oss med lang frokost og åpnet pakker fra familien til barnas pappa...
Så koste ungene med lekene og tv til vi reiste til mine foreldre for å feire jula og overnatte der i deres nye leilighet i Oslo.
Spiste god mat, åpnet pakkene og spiste julekaker.
Minste og eldste la seg i halv 9 tiden, eldste var i dårlig form, eldste hatt feber siden lillejulaften og hodepine.
Mellomste koste seg til 22.30 og da sa vi at det var på tide å få seg litt søvn!
Vi voksne koste oss en liten stund til..
Barna fikk mye fint,
blandt annet mega blocks bord og megablocks ting, garasje og klær til minsten og noe penger.
Mellomste fikk lego, sånn hamsterleker og bur, kitty katt ting, klær og noe penger.
Eldste Hannah Montana ting, lego, sminke, klær og noe penger.
Vi voksne fikk for det meste penger, viste ikke helt hva vi skulle ønske oss i år...
Sambo fikk utstyr til fluebinding av barna og klær av meg.
Jeg fikk vindtett/vanntett jakke av sambo i lyseblå, fikk fleeceklær som skal byttes.. jeg sa i brunt eller lilla og han oppfattet grønt[8|]
I grunn veldig fornøyd med det vi alle fikk til jula..
I hele går bygget vi lego og det var gøy...
i dag slappe av foran tv og ulike brettspill, nå maser eldste jenta på meg for å spille yatzy..
vi snakkes og ha en forsatt en fin juleferie..
klem klem
Vi var hos mine foreldre og bror og hadde det kjempe koselig.-.
Først var vi 5 hjemme og koste oss med lang frokost og åpnet pakker fra familien til barnas pappa...
Så koste ungene med lekene og tv til vi reiste til mine foreldre for å feire jula og overnatte der i deres nye leilighet i Oslo.
Spiste god mat, åpnet pakkene og spiste julekaker.
Minste og eldste la seg i halv 9 tiden, eldste var i dårlig form, eldste hatt feber siden lillejulaften og hodepine.
Mellomste koste seg til 22.30 og da sa vi at det var på tide å få seg litt søvn!
Vi voksne koste oss en liten stund til..
Barna fikk mye fint,
blandt annet mega blocks bord og megablocks ting, garasje og klær til minsten og noe penger.
Mellomste fikk lego, sånn hamsterleker og bur, kitty katt ting, klær og noe penger.
Eldste Hannah Montana ting, lego, sminke, klær og noe penger.
Vi voksne fikk for det meste penger, viste ikke helt hva vi skulle ønske oss i år...
Sambo fikk utstyr til fluebinding av barna og klær av meg.
Jeg fikk vindtett/vanntett jakke av sambo i lyseblå, fikk fleeceklær som skal byttes.. jeg sa i brunt eller lilla og han oppfattet grønt[8|]
I grunn veldig fornøyd med det vi alle fikk til jula..
I hele går bygget vi lego og det var gøy...
i dag slappe av foran tv og ulike brettspill, nå maser eldste jenta på meg for å spille yatzy..
vi snakkes og ha en forsatt en fin juleferie..
klem klem