Ble julaften slik som du hadde ønsket?

~D@isigeD@ier~

Forumet er livet
VIP
Vi hadde en veldig fin kveld. Storkoste oss, store og små[:D]
Fine gaver, god mat, og alller viktigest: Flott familie rundt oss.
Vi la oss lykkelige, mette og fornøyde i går kveld[:)][:)][:)]

ORIGINAL: JuleRævva

Nei, jeg var dausjuk [&o][&o]

Men fikk være noen timer med sønnen min, så det var det beste med hele juleaften! (han dro til pappaen forrige fredag og blir der til 5.juledag [&o] )

Åhhh! Den er kjip[&o]
Men godt du fikk sett sønnen din på selve julekvelden[:)] Vil tro at det reddet mye[:)]

Ble faktisk veldig koslig! Faktisk bedre enn forventet. [:D]

ORIGINAL: Bare Kari

Både ja og nei.. Ingen snø, mye stress og kaos i gaveåpningen. Men vi fikk veldig mange fine gaver da[:D]

Jeg delte ut flere av gavene...Og oppdaget etterpå at jeg ikke ante hva de andre hadde fått[&:] Tenker alltid at vi skal ha litt is i magen, ta det rolig...Men det blir sjeldent slik[8D]

Ja det var veldig koslig=)
familien, julemat og masse fine gaver, kan ikke bli bedre da=)

ORIGINAL: Woolfmother

jepp!! kjempe koselig! selv om jeg feiret med familien til eksen. faktisk tror jeg dette var en av de beste julaftener på lange tider![:)] veldig veldig fornøyd[:)]

Jupp, det ble den![:D]

Bedre [:)]
Bare fine gaver.. En strålende blid prinsesse og hærlig familie!<3

Ja det gjorde den absolutt[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Ja, og bedre også egentlig. :) 

Alt var kjempbra.  Snø ute, super-god middag, glade familiemedlemmer (pappa og brødre og svigerinne), glad datter, osv..  

Blir i godt humør av å tenke på det. :)

Egentlig ikke, for jeg liker best å være sammen med mamma på julaften og alt det jeg er vokst opp med!
Men vi hadde en flott julaften likevel, så skal i allefall ikke klage [:D]

Julaften ble minst like fin som jeg ønsket, den var helt perfekt! [:)]

Helt grei. Første julen jeg ikke har feiret sammen med mamma og de.. så maten var ikke like god [8D]og så var det litt kaos i gaveåpningen. Synst det er gøyere at en og en pakke blir delt ut og åpnet.. så alle får sett hva man får.. men i år ble det delt ut i hytt og pine.. men skal ikke klage.. var en koselig kveld forde om [:D]

Tja, egentlig ikke... Guttungen sov dårlig pga ørevondt og forkjølelse, mannen var borte hele natta og dagen frem til vi skulle bort i juleselskapet... Når vi kom dit var det ingen julefølelse, bare vanlig samling med gaver liksom. Jeg vet ikke hvorfor det ble slik jeg, sikkert fordi jeg ikke er helt komfortabel med den familien. Og er uvant å feire jul uten mammaen min enda[&:]
Men det var koselig at vi fikk hvit jul da[:D]

ORIGINAL: kkaasa

Ja det var veldig koslig=)
familien, julemat og masse fine gaver, kan ikke bli bedre da=)

Back
Topp