Ble innkalt til ekstra UL i uke 28...

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
pga den muskelknuten de trodde jeg hadde i livmor.

Æsj, liker det ikke! :S El. dvs greit å få ekstra oppfølging, men vil bare at alt skal være normalt

Jeg skal også på ekstra UL uke 27. Her ligger morkaka langt nede, så må sjekke om den flytter seg opp ellers kan det hende det blir keisersnitt.. egentlig ikke så bekymra, regner med den flytter seg oppover når magen vokser..

Men aldri moro med ting som ikke er helt som det skal!
Vi får satse på at det ordner seg for begge :)

Jeg skal også på ekstra UL, (opp til flere tenker jeg..) pga alvorlig svangerskapsforgiftning med jenta vår. Veldig deilig å være i gode hender.

Jeg skal også på en ekstra ul i uke 24 for å sjekke vekst.. De trodde først jeg også hadde en muskelknute på livmor, men det er visst noe annet rart. Er vel bare å prøve å tenke positivt! Og at vi er heldige som får se lillegullet en ekstra gang ;-)

godt du får ekstra oppfølging:) sjøl om man såklart helst vil at det skal være normalt;) lykke til!

Jeg skal også på en ekstra ul i uke 24 for å sjekke vekst.. De trodde først jeg også hadde en muskelknute på livmor, men det er visst noe annet rart. Er vel bare å prøve å tenke positivt! Og at vi er heldige som får se lillegullet en ekstra gang ;-)

Fant de ikke ut hva det var? :-) Jeg har hatt endel smerter dette svangerskapet, livmora er ganske øm, og tidvis ekkel å ta på.. Har vært plaget med mye luft, og luftsmerter, så har egentlig trodd det har vært det. Hm..

Syns det er mange som trenger ekstra UL her.. Lykke til alle sammen og håper alt står kjempe bra til med deg og den lille <3

Fant de ikke ut hva det var? :) Jeg har hatt endel smerter dette svangerskapet, livmora er ganske øm, og tidvis ekkel å ta på.. Har vært plaget med mye luft, og luftsmerter, så har egentlig trodd det har vært det. Hm..
Overlegen kalte det for noe som jeg ikke husker.. Men tror ikke det skal være noe farlig. Jeg har også slitt med masse smerter i mage som ikke er relatert til ligament og slikt..
Håper det ordner seg for deg! At det ikke blir noe komplikasjoner angående muskelknuten..

Back
Topp