ble ikke noen september baby, mn blir det oktoberbaby da?:)

2jenterog1til?

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
:)
 
Ble ikke september baby her i gården heller, så nå prøver vi lykken på en oktober baby. Har dere prøvt lenge? vi skal i gang med PP3.
Krysser fingrene. Lykke til 
 
Her ble det ikke noen september baby heller, selv uten å prøvd. Jeg og samboeren hadde omgangssyken akkurat under EL! Maks uflaks, men satser på oktober da:)
 
Satser også på å havne her:)
Var så innstilt på å komme inn på september, men tok visst feil på syklusen, så det klaffet ikke.. Men denne gang håper vi det klaffer. 
Har to barn fra før på 5 og 2:) 
 
Vi var uheldige i PP1 med sykdom, PP2 klaffet det ikke, så jeg satser på at jeg har rett mtp min syklus (som alltid har vært punktlig så lenge jeg kan huske) og får en PP3 som smiler til oss. Skal ikke stå på prøvingen da iallefall - bånn gass he he.
 
Jeg skal igang med IVF så snart mensen kommer nå, klaffer det så får jeg termin i oktober! Er oktoberjente selv, så håper det er en lykkemåned for meg! :-)
 
Satser på å komme inn her, da vi fant ut at vi skulle prøve så var el akkuratt over, ny el om 14 dager- da er vi i London, så mulig det blir en London-bakt baby!
Har en jente på 7 mnd fra før, så vi satser på to tette, men ingen badehette ;)
 
Vi har vel ikke gått så veldig inn for å bli gravide.. MEN nå vil jeg det, for jeg har blitt så skuffet når mensen har kommet :P   Tror nok jeg har eggløsning snart, så blir vel litt sengekos fremover;)
 
Samme her, vi har heller ikke prøvt så voldsomt etter at jeg sluttet med prevansjon. Men merket at jeg ble mer og mer skuffet for hver gang mensen har kommet de siste mnd, så i november bestemte vi oss for å prøve for fullt.
 
Er i gang med vår 3.pp her og. Har merket at jeg blir mer og mer skuffet for hver gang TR dukker opp. Gir meg selv en kveld til å deppe og synes synd på meg selv, før jeg neste dag fokuserer fullt på neste pp. Men håper inderlig på at det blir oktoberspire på oss.
 
her er vi også i gang med vår 3.pp. Merker at jeg blir mer og mer skuffet for hver måned TR dukker opp uinvitert. Jeg gir meg selv en kveld på å deppe og synes synd på meg selv, før jeg neste dag satser fullt på ny pp. Håper inderlig det blir en oktoberspire på oss:)
 
Blir ikke september på meg eller.  Så da flytter jeg inn her litt kanskje det blir oktober som er mnd 
 
Back
Topp