ble ikke noe klokere..

ronjas mamma

Gift med forumet
av den testen.. ble en svak svak strek  over halve krysset (?) + at det er så vidt jeg ser streken i kontrollvinduet også... så kanskje det er skjedd en feil...men begynte og tenke litt at det egentlig var imorgen jeg skulle teste,skal jo ikke ha TR før mandag.. ja ja får prøve igjen imorgen...
Men har vært så sinnsykt kvalm den siste uka,at jeg var med godt mot.. kanskje det er medisinene ,noen andre som blir kvalme av dem?

hei, oi, ja ta en ny test imorra du. tenkte kanskje jeg skulle ta en tjuv test imorra jeg og, for bare for morro sin skyld.

lykke til med ny test

Eg var ekstremt kvalm og spyde den sista uka når eg gikk på festetabelettene. Den 2 gangen, første gang kjente eg ingen ting når eg gikk på de.

2 forsøke ble eg gravid da, så det kan jo hver derfor det var forskjell på om eg var kvalm eller ei

Forrige gang jeg hadde forsøk var jeg så kvalm og var så sikker på at nå... men det ble ingenting! Smugtesta idag jeg,to dager før jeg skal.... men det var ingenting å se, kun e n kontrollstrek og den er ingen ting verdt for min del.... Håper testen din imorgen gir deg en KJEMPEPLUSS [;)]

ORIGINAL: Emmas mamma!

Forrige gang jeg hadde forsøk var jeg så kvalm og var så sikker på at nå... men det ble ingenting! Smugtesta idag jeg,to dager før jeg skal.... men det var ingenting å se, kun e n kontrollstrek og den er ingen ting verdt for min del.... Håper testen din imorgen gir deg en KJEMPEPLUSS [;)]

smugtesta igår jeg også 2 dager før jeg skulle,men den var negativ,og idag var den litt mer positiv,håper den er helt positiv imorgen... så at testen din var negativ idag trenger ikke bety noe.. at man ikke skal klare å vente.[;)].. kjempemasse lykke til til deg også!!

Skal på apoteket kl 09.00 imårra tidli og kjøpe apotek test,men er ikke ved godt mot selv om du fikk det litt opp igjen [;)] har bestandig testa tidlig og vært positiv før med billig-tester.no testene... men jeg håper jeg for guds skyld tar feil, og denne gangen har jeg vært så optimistisk og hatt en helt annen følelse rundt det hele....  men håper din viser deg hele krysset snart !!!! [:D]

Back
Topp