Ble ikke litt nysgjerrig en gang...

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
Har vert litt frem og tilbake på sykehuset i helgen pga sterke smerter, men for å gjøre en lang historie kort er ALT fint med lille, og ingenting alvorlig meg meg heller.. Bare veldig vondt!!

Men i dag på innvendig UL må jeg si at jeg ble temmelig nysgjerrig da legen gikk igjennom babyen fra topp til tå.. For da hun kom til kjønnet pekte hun på skjermen og sa: «den lille tappen der er kjønnet.. enten er det klitoris eller så kan det være et lite stell som vokser fram». Jeg ble ikke LITT nysgjerrig en gang da... Legen turte ikke helt å si noe om hva det kunne være uansett, og ikke spurte jeg heller :) Er 12+3 idag, og vet at andre har sett så tidlig, men jeg er glad ikke legen sa noe om det! :) men utrolig spennende å se en slik pitteliten tupp som skal bli kjønnet på lille babyen <3 :)
Kjenner det kribler i magen bare med tanken på det jeg fikk se idag, er det lille jenta vår eller er det lille gutten vår jeg fikk se igjen idag?? :love7 Uansett hva det er, er jeg uendelig forelsket allerede! :D

Så bra at alt er fint med dere begge! :)

Så fint at alt ser bra ut :)
Veldig spennende hvem som befinner seg inne i magene våre :)

Ja, nå er jeg VIRKELIG spendt på ord. ul! :D og jeg som ikke var såå utålmodig, er nå blitt mer utålmodig enn samboeren..:p

Back
Topp