Ble ikke kjøkkenvekten min fin? *bilde*

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Det er en gammel kjøkkenvekt.. var opprinnelig svart.. vet at noen av dere mente at jeg burde beholde den svart[8D] men følte at svart ble helt feil..

Så veldig fornøyd jeg[:)] søsteren min som har vært så snill og malt den for meg[:D]

kjempe fin[:D]

Den blei veldig fin[:)]

ORIGINAL: ¤Mosepjusk¤

N Y D E L I G ! [:)]

fiiiiiiin, skikkelig dekorativ!

Nydelig [:D] jeg var en av de som mente du ikke burde male den [:)] Har du før bilde? Spent på hvordan den var i svart og

ORIGINAL: fruenfrahavet

Nydelig [:D] jeg var en av de som mente du ikke burde male den [:)] Har du før bilde? Spent på hvordan den var i svart og

[:D] Nei.. desverre... tror jeg har slettet det bilde.. men skal sjekke når jeg kommer hjem[:)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

[:D] Nei.. desverre... tror jeg har slettet det bilde.. men skal sjekke når jeg kommer hjem[:)]

ok [:)]

Den ble nydelig[:)]

Nyyyyyydelig!!!!!! [:)] Er den arvet eller har du kjøpt den?? *ønske-ønske*

ORIGINAL: |Mamma88|

Kjempe fin[:D]

ORIGINAL: SleepingBeauty

Nyyyyyydelig!!!!!! [:)] Er den arvet eller har du kjøpt den?? *ønske-ønske*

Jeg fikk den av en kusine.. som jeg overhode ikke har kontakt med.. men jeg har sendt med mamma og pappa og de masse klær og leker opp dit etter Frida.. også hørte de at jeg var ute etter en gammel vekt.. og da fikk jeg denne[:D]

Hadde også lagt ut annonse på finn.no... med da bare ønske om å kjøpe en gammel kjøkkenvekt.. men ingen av de likte jeg.. fikk masse treff der også

Back
Topp