ble ikke innlegelse på pasienthotellet

Buebe0708

Elsker forumet
som mange sikkert har fått med seg skulle jeg legges inn på pasienthotellet i går for å unngå enda en hjemmefødsel. Ja slik ble det altså ikke :-)

Møtte opp til avtalt tid, ble skrevet inn og jm ville ta en registrering av alt for å ha det på plass. Ved registrering ble det registrert noe som jeg kalte for kynnere, men de for rier. Åpning på 3cm, kunne tøyes til 4cm. Ble strippet til de 4 da. Fikk rom på pasienthotellet for å slappe av - der ble vi i 3 timer før det ble føden igjen. 8cm åpning ble det da konstantert og beskjed at:. det blir nok baby i kveld.

Så i går kveld kom jenta vår til verden. Litt prematur men så langt ser alt til å gå bra. Og vi får super oppfølging for det som skapte problemer for oss med nr 2.

Sliten, super stolt og overlykkelig mor og far. Og storebrødrene er stolte dem og ;-)

Ååå så koselig. Gratulerer :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Gratulere såååå mye :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så herlig! Gratulerer :)

Gratulerer så mye :)

Gratulerer!

Oi! Snakk om flaks! Gratulerer med den lille :)

Hvordan er det med dere? :)

Vi har det fint. Jenta har også fått samme blodgruppe som sin storebror, men har ikke begynt å danne antistoffer. I morra er det mange blodprøver som skal tas og hvis ikke de finner noe antistoffer da, har vi klart oss :-) Helt utrolig å tenke på at alt kan gå fint denne ganga, fortsatt uvirkelig.

Min kropp er lemster nokså overalt og har litt vondt i stingene. Ellers har jeg det fint :-)

Setter veldig pris på at du spurte. Håper det snart er din tur til å møte vidunderet :-)

Back
Topp