Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tjukkaaa
EEeeeeh i hvilket sammenheng kom DET opp? Merkelig diskusjon i det hele tatt syns nå jeg[8D].
ORIGINAL: Vand
EEeeeeh i hvilket sammenheng kom DET opp? Merkelig diskusjon i det hele tatt syns nå jeg[8D].
*ei på jobben lurte på om jeg kunne bytte vakter med henne i jula
*jeg sa nei fordi vi har bryllupsdag den dagen, og da bruker vi å gå ut å spise
*"hahah, åja bryllup i jula! Du giftet deg vel på kontor da?"
*Fortalte henne at vi giftet oss faktisk i kirken
*"Hahaha, du som ikke er noe hvit-brud-materiale!! Du hadde vel ikke hvit kjole eller?"
[&:][&:][&:][:D]
*ei på jobben lurte på om jeg kunne bytte vakter med henne i jula
*jeg sa nei fordi vi har bryllupsdag den dagen, og da bruker vi å gå ut å spise
*"hahah, åja bryllup i jula! Du giftet deg vel på kontor da?"
*Fortalte henne at vi giftet oss faktisk i kirken
*"Hahaha, du som ikke er noe hvit-brud-materiale!! Du hadde vel ikke hvit kjole eller?"
[&:][&:][&:][:D]
Gaaaad! Jeg hadde faktisk blitt snurt av den samtalen jeg! Hvem er hun egentlig! syns hun slengte litt unødvendig rundt seg altså[8|][8|]. Uansett om jeg var enig med hun så syns jeg ikke hun trenger å si det på denne måten heller... nesten som atdet er "verre" å være "ikkehvitbrudmateriale"[8|]
åååååh! Ble rørt jegVakkre par og skjønne pittelille Ine
nei, huff, ingenting å bli rørt over[8|] Bare tjukka og snauskallen (såååååååååå glad han har hår igjen[>:][8D][:D]) [>:][8D]
Og ine var sååååååååååå sur når vi skulle ta bilder!!!! vent litt, så skal du få se hvilket humør hun var i! [;)]
nei, huff, ingenting å bli rørt over[8|] Bare tjukka og snauskallen (såååååååååå glad han har hår igjen[>:][8D][:D]) [>:][8D]
Og ine var sååååååååååå sur når vi skulle ta bilder!!!! vent litt, så skal du få se hvilket humør hun var i! [;)]
JEg liker snauskaller jeg [8D] men det vet du kanskje fra før[8D]
JEg liker snauskaller jeg [8D] men det vet du kanskje fra før[8D]
farsken, jeg har DET grinebildet av Ine, men det for stort for imageshack! [:'(]