Ble ikke 2-barnsmor akkurat nå i alle fall..

Ariada88

Glad i forumet
Jaja, jeg har det med utålmodige barn..

Dro inn på føden i går på morran fordi jeg hadde "mageknip" følelse. ville bare få det sjekka egentlig, trodde ikke det var noe galt.
Men da jeg kom inn dit og de tok ul, så var livmorhalsen mellom 1,7 - 2,4 cm, og den bør være over 25cm, helst 3.. Og hodet var langt nede i bekkenet.. Så da måtte jeg bli der over natta da..
Men ting roa seg, og i dag var livmorhalsen 3,2 cm! [:)] Så fikk lov å dra hjem igjen, men må holde sofaen/senga framover.. Ikke lov til særlig mye, forbud mot løft, stress, bøying, stå/gå lenge av gangen.. ja, i det hele tatt..

Men håper han venter til slutten av mars i alle fall!!

oj........................... håper virkelig han holder seg inne litt til.. du får ta det helt med ro fremover nå... krysser fingrene for at han holder seg inne til slutten av mars..minst!

Tar det helt med ro.. Og hele hjelpeapparatet er i gang her :) foreldra mine tar seg av barnehage-henting og kjøring, svigermor kommer og vasker og hjelper til med småting. [:)] Og min kjære vil jo trappe opp passingen av meg enda mer, men han går jo inn i den mest stressende tiden i studiet sitt nå da.. Så vi får bare ta imot all den hjelpen vi kan få!

Noe av det værste er jo at jeg ikke kan gjøre så mye sammen med Julie lengre.. [:(] Ikke være med hu på turn eller noe.. er ikke veldig lett for hu å skjønne at jeg ikke kan gjøre noe heller da.

huff.. det med julie skjønner jeg er tøft... jeg fikk selv streng beskjed om å nærmest holde sengen fra uke 30 pga puls og hjertet mitt... men det var tøft med tanke på malin...[:(]

men godt du har folk rundt deg til å stille opp[:)][:)][:)]

Må jo prøve å holde livet hennes mest mulig normalt alikevel, så hu ikke blir "sur" på babyen i magen, siden mamma ikke kan noen ting lengre pga han..

Det er slitsomt når man skal være i ro så lenge.. Men det er mye bedre for babyen da, så da går det jo bra :)
Ja, har virkelig hærlig familie [:D]

Det var LITT tidlig da!! Håper at knøttet holder seg inne litt til ja! Nå har du masse tid til å skrive her inne!! SÅ kjekt! [:D][:D]

Julie venta i alle fall til uke 32.... Så syns det er veldig tidlig at han prøver seg alt nå ja... Håper bare det går bra.

Jeg kommer til å bli totalt BV hekta nå.. [:-][:-] Nå som min kjære har kjøpt seg ny pc så får jeg den bærbare, så da kan jeg være online støtt og stadig.. [:-]

oi, så skummelt - håper lille babyen holder seg inne en god stund ennå!

Det var da bra at tingene roet seg - den lille har godt av å være der inne mange uker til enda[:)]

Ja, som de andre sier, så får vi tro at babyen holder seg inne en stund til..! [:)]

Hei. Hvordan mage-knipe mener du da? Kan du beskrive mer hvordan du hadde det?

Jeg hadde også veeeldig vondt i øverste del av magen for noen dager siden,kom og gikk, uregelmessig. Jeg har kjent kynnere siden uke 22, og det var ikke det samme. Men magen ble veldi hard, hadde også smerter i ryggen. MEN, jeg hadde spist noe som visst nok hadde gått ut av dato noen dager i forveien, så kanskje det bare var at jeg reagerte på maten.

ORIGINAL: Trillemor82

oj........................... håper virkelig han holder seg inne litt til.. du får ta det helt med ro fremover nå... krysser fingrene for at han holder seg inne til slutten av mars..minst!

Det er bra at babyen lar vente på seg en stund til. Krysser fingrene for at denne holder seg inne tiden ut.

Ojojoj....da er det nok bare å ta det med ro og innta horisontalen framover.

Lykke til!

ORIGINAL: Litenogrund

Hei. Hvordan mage-knipe mener du da? Kan du beskrive mer hvordan du hadde det?

Jeg hadde også veeeldig vondt i øverste del av magen for noen dager siden,kom og gikk, uregelmessig. Jeg har kjent kynnere siden uke 22, og det var ikke det samme. Men magen ble veldi hard, hadde også smerter i ryggen. MEN, jeg hadde spist noe som visst nok hadde gått ut av dato noen dager i forveien, så kanskje det bare var at jeg reagerte på maten.

Det kjentes ut som vanlig mageknip egentlig, men jeg kjente at det var i livmora.. Var et ganske konstant trykk, men litt mer vondt av og til. Men magen ble ikke hard eller noe sånn.

Men magevondt og ryggsmerter er jo av de tinga de har sagt jeg skal være obs på, og skal jo ringe føden hvis jeg får det igjen vedvarende.

Back
Topp