Ble gravid samme syklus som spiralfjerning, men..?

Jada

<3
Hei.

Jeg fjernet spiralen 3 feb. Hadde eggløsning antageligvis dagen etter dette.
Etter jeg fjernet spiralen har jeg småblødd/spottet av og på hver dag, men innimellom
flere timers mellomrom, har trodd det har sluttet flere ganger, men så er det tilbake
igjen neste dag.
Mensen skulle kommet iløpet av helgen, men det er fremdeles bare de samme småblødningene av
og på.
På lørdag testet jeg en tydelig postiv CB+, tok testen fordi jeg var så merkelig hormonell,
ikke slik jeg pleier å være,

Vet du om dette er normalt, eller tror du jeg kanskje kommer til å miste ?

Prøver å ta en dag av gangen men begynner å bli litt sliten av det.
Skal ta en test til en dag for å se om den er blitt sterkere, men kjenner jeg gruer litt til det.
Vil jo så inderlig gjerne at det skal gå bra :)

Har ikke klart å finne noe om dette på nettet så håper på svar :)
 
Jeg er ikke jm el noe.. men kan godt svare det jeg har opplevd :)

Jeg tok ut min spiral og hadde positiv grav test 3 uker etter den var tatt ut. Så normalt kan det vel være :) Om du mister el ei er det vel kanskje ingen som kan svare på. Håper det går den rette veien å artig bli gravid så fort om dette er noe man ønsker :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg er ikke jm el noe.. men kan godt svare det jeg har opplevd :)

Jeg tok ut min spiral og hadde positiv grav test 3 uker etter den var tatt ut. Så normalt kan det vel være :) Om du mister el ei er det vel kanskje ingen som kan svare på. Håper det går den rette veien å artig bli gravid så fort om dette er noe man ønsker :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hei.

Takk for svar. småblødde du også etter fjerningen? Når gav det seg evt?

:)
 
Ja jeg blødde, å det er jo normalt :) blødde vel ca en uke, veldig smått. Også mener jeg hadde noe festeblødning kort etter det. Så ikke noe mer etter det.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ja jeg blødde, å det er jo normalt :) blødde vel ca en uke, veldig smått. Også mener jeg hadde noe festeblødning kort etter det. Så ikke noe mer etter det.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ok, min satt fast oppi der så jeg måtte fjerne den hos gyn. da legen ikke fant trådene.
Hun så først etter den med UL, for å se hvor den var, og måtte rote
godt oppi for å få tak i den, var ikke akkurat behagelig, er kanskje derfor
jeg fremdeles blør da, er ikke som mesen hvertfall, men alikevel ekkelt når jeg vet jeg er gravid.
Tusen takk for svar igjen :)
 
Da får vi håpe alt går bra :) gikk bra her. Men jeg gikk på kobberspiral, så ble ikke proppet med hormoner fra den.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Da får vi håpe alt går bra :) gikk bra her. Men jeg gikk på kobberspiral, så ble ikke proppet med hormoner fra den.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk takk :)
Jeg gikk på hormonspiral, men hadde visst EL alikevel for vi så en eggpose som var bristeklar
da hun tok UL, er derfor jeg vet sånn ca når ELvar. Da får vi bare satse på at dette også går bra.
Kan jo kanskje være pga hormonene også da, litt av en omstilling for livmoren også
både slutt på hormonene OG graviditet.
Kjenner jeg senket skuldrene litt når jeg leste svaret ditt, siden du og blødde selv med
kobberspiral.

:)
 
Håper det går seg til for deg og spira sitter :) Bare glad for å kunne svare på mine opplevelser :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Uff da :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp