L lykkesmykke <3 Elsker forumet 25 Sep 2009 #3 hehehe stiligt, men d må ha våre litt av ett sjokk[:)]
2 små og en huleboer Forumet er livet 25 Sep 2009 #5 Det er ekstremt sjeldent , men har hørt om det en gang tidligere. Var en dame i Italia for et par år siden. Var vel 6 uker mellom de to barna.
Det er ekstremt sjeldent , men har hørt om det en gang tidligere. Var en dame i Italia for et par år siden. Var vel 6 uker mellom de to barna.
K KrepsenErBlittMamma Forumet er livet 25 Sep 2009 #7 Hvordan går det?Er det kroppen som ikke helt har fått med seg graviditeten og ha EL uansett??
M Mamusia Gift med forumet Sensommerbarna 2016 25 Sep 2009 #9 Men da må jo begge komme ut samtidig eller? [8|]
JuliSol Glad i forumet 25 Sep 2009 #10 Men de vil jo ende opp med samme fødselsdag regner jeg med, kan ikke føde en først også vente et par uker [:D]
Men de vil jo ende opp med samme fødselsdag regner jeg med, kan ikke føde en først også vente et par uker [:D]
M Mamusia Gift med forumet Sensommerbarna 2016 25 Sep 2009 #11 Hehe, JuliSol, vi tenkte på det samme i samme øyeblikket[;)]
Prinsessa* Forumet er livet VIP Sommerfuglene Marsipanene 2019 Snøfnuggene 2025 ❄️ 25 Sep 2009 #13 Har hørt om 2-3 sånne tilfeller, så dette er vel det 3-4 jeg hører om. men det er jo ekstremt sjeldent. tviler på at noen her på bv vil oppleve det[;)]
Har hørt om 2-3 sånne tilfeller, så dette er vel det 3-4 jeg hører om. men det er jo ekstremt sjeldent. tviler på at noen her på bv vil oppleve det[;)]