ble flyttet frem til 30 juli...

Marie00

Flørter med forumet
Sensommerbarna 2016
jeg ble flyttet frem til 30 juli... må jeg bytte forumgruppe da? fosteret var kun 2.1 cm når jeg ble flyttet frem så jeg er litt usikker på hvor sikkert dette er. Kan jeg holde meg her?

Jeg tror ikke det er noe mot å bli her, bare koselig :). Jeg har termin 31 juli og den er nesten sikkert, men Jeg trives veldig godt her og synes det er mye motivasjon når man står første i køen enn siste;).

jeg ble flyttet frem til 30 juli... må jeg bytte forumgruppe da? fosteret var kun 2.1 cm når jeg ble flyttet frem så jeg er litt usikker på hvor sikkert dette er. Kan jeg holde meg her?

Tenker at det bør vell være noe du velger selv? Er vell ca 50/50 om du får juli eller augustbarn uansett :)

:dummy:Hvis du absolutt må velge, så vent til oul da. Den som er terminsettende uansett :dummy1: Hyggelig om du blir!

Jeg vipper mellom juli og august selv :p trodde først juli, men på tul i forrige uke fikk jeg høre at termin var 2.aug i stedet. Ble målt til 4.0cm da.

Bli her :D flere som kommer til å bli flytt frem til juli og september, men det er jo her du hører til :D

Jeg har termin 2.8, men har født begge før termin så regner med det blir juli baby på meg. Holder meg her ei stund til allikevel :) Syns det er så koselig gjeng her!

Back
Topp