Ble flyttet 6 dager tilbake på ul

Lykketrollet:0)

Forelsket i forumet
Ved den ordinære ul ble jeg flyttet 6 dager tilbake. Jeg er veldig sikker på når eggløsningen fant sted, og jeg har regelmessig syklus. Jeg har også blitt fulgt opp av privat gyn fram til uke 13, hvor fosteret vokste som beregnet etter mens termin. Det jeg lurer på er om dette har noe betydning for riktig vekst av fosteret? Ble litt bekymret. Noen flere som har fått flyttet terminen tilbake? 

Flrste gang jeg var gravid ble jeg flyttet nesten 3 uker tilbake!!!! Da var jeg usikker. Andre gang tok heg eggløsningstest så jeg visste når det hadde skjedd. Ble flytta 10 dager tilbake. Protesterte litt men jordmor mente det hadde ikke noe å si.. Begge ble født 8 dager før ultralyd termin... Trur nok ikke de 6 dagene har så mye å si... Annet enn at det er litt kjedelig å føle man står på stedet hvil ;-) Spent på hvor mye jeg blir satt tilbake denne gangen... Har ingen anelse denne gangen...

Spennende;) Jordmor sa at det var helt normalt å bli flyttet en uke frem eller tilbake:) Så jeg får bare roe meg med det;) hihi.. 

Back
Topp