Ble du sydd under fødselen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Hvordan var det?
Merket du noe til stingene i etterkant? :)

Jepp. Jeg merket ingenting siden det ble gjort i forbindelse med operasjon i full narkose. Det gikk over all forventning i etterkant :) Alt var litt ømt noen dager men det hadde det nok vært uansett, ellers merket jeg veldig lite til det. Det var aldri vondt å gå på do eller sitte og jeg gikk med jeans på dag 5.

Ja jeg ble sydd. Hadde epi. Merker stingene er der, men og at arret er nokså stort enda.. håper jo det går seg til. Ellers fikk jeg et hematom på den ene rompeballen som plaget meg mest og gjorde at det var vondt å sitte i noen uker.

Ble sydd 6 sting med eldstemann, 1 sting med andremann og ingenting denne tredje gangen :happy:

Ble 8 sting på meg med 2.grads ... (husker ikke navnet[emoji28])
Sto uten press rier en hel time og måtte presse og når de endelig kom så var han ute på 30 sekunder. Da dreit jeg i hva og hvor mye som ble rifftet, han skulle ut med en gang. [emoji23]

Merket det når hun sydde inni leppe område, men ikke noe lengre bak. Sleit en del med å sove etter at jeg kom hjem pga det klødde og stakk sånn. Så var ganske ubehagelig et par uker. Men alt kom seg godt og alle tråder var borte innen 3 uker.

Hadde en dyp rift (innover - grad C) med førstemann. Med andre så var det et pyntesting eller to mens med denne så trengte jeg ikke å sy noe

Ble klippet og legen sydde i ca en time. Lille ble tilslutt tatt ut med tang, så det ble et stort klipp. Merket litt underveis, men fikk da mer bedøvelse. Fått beskjed om at jeg ikke kan føde vaginalt igjen.

Kjenner stingene godt, og klarte såvidt å gå første uken. Nå (16 dager etter) klarer jeg fremdeles ikke sitte eller ligge på venstre side uten at det gjør vondt. Det svir godt i stingene når jeg tisser, eller beveger meg for mye. Kommer ikke inn i buksene fra før fødsel (verken gravid eller vanlige) fordi jeg fremdeles er ganske hoven i rumpe/hofte/lår tiltross for at jeg nå har nådd vekten jeg hadde før jeg ble gravid.

Back
Topp