Ble du og barnefar enkelt enige om navn?

  • Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet
Ja, her hadde vi navn klart til gutt før jeg ble gravid og til jente når jeg var ca 6 uker på vei. Vi har veldig lik smak i navn enda han er fra Brasil og jeg fra Norge...
 
Vi tenkte mye på det, men valgte og vente til hun var født. Her fikk frøken navn når hun var 3dager gammel ca og da bare kom vi med et forslag og smakte litt på navnet og så ble det det:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi har ikke funnet noe navn, men tenker at når han kommer så blir det lettere :) vi har ganske lik smak, så trur det ordner seg :)
 
Hahahaha ikke akkurat nei!!!!! Men han fikk navn til slutt. Etter x-antall hete diskusjoner!
 
Vi ble enige om navnet nesten 2,5 år før hun ble gravid. Sangen Sjarmør-Even av Alf Prøysen gjorde at vi falt for navnet Even med engang..
 
Nei her e lillebror på 11 dagA navnlaus... å æ regne m d bli bare "lillebror" ei stund!
Storesøster va en tre mnd da ho fikk navn.. da ho va rundt fire mnd så bytta vi!
Æ har flere forslag no æ like..mens samboer e helt blank å sei det e altfor vanskelig! :p:p
 
Eg hadde klart jentenavn lenge før eg blei gravid, så derfor fikk mannen bestemme guttenavn... Eg hadde selvfølgelig lov å protestere (noe eg slapp, mannen har god smak)... ;)
 
Det var vel hans forslag alle gangene tror jeg.. Men har heldigvis likt alle veldig godt.. Elsker Arja sitt navn :) Isabell var ikke jeg så begeistret over men det passer fint og så blir ho jo oppkallt etter begge brødrene da ;)
 
Hadde samme topp 5-liste, men helt motsatt rekkefølge på hvilke navn vi likte best av de.
 
Vi var ikke enige om guttenavn men så ble det jo jente og da var vi enige om begge alternativene. Ble begges favoritt:) (altså noen forslag fra begges side som ikke ble godkjent, men jeg føler jeg fikk min favoritt han og).
Moderne som vi er ble det kun ett etternavn, og det er mitt slektsnavn:) det var det viktigste for meg!
 
Back
Topp