Ble du og barnefar enkelt enige om navn?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Mnja, gjorde egentlig det.
Han likte veldig godt Storm og William. Jeg har alltid elsket Liam.
Storm liker jeg ikke, og hvis vi fikk en sønn som heter William kunne jeg aldri brukt Liam til en evt. nr. 2 så da begynte jeg å kalle den lille i magen for Liam ganske tidlig (før vi var 100% på at det var gutt).. så da ble det Liam for han også :D Så er han oppkalt etter faren med mellomnavn og har kun hans etternavn også :p

Jo, forsåvidt :) Vi hadde to navneforslag til førstemann. Da lot jeg mannen velge det første navnet, i mot at det andre skulle brukes om vi fikk en gutt senere. Nå er gutt nr 2 på vei, og da visste vi begge to hva han skulle hete :)

Med nr 1 tenkte vi ganske ulikt, men landet på hans forslag. Med nr 2 var det veldig lett. Med nr 3 har vi fortsatt ikke blitt enige (37+4), men har noen felles alternativer (som nok er mer hans enn mine favoritter)

Jeg har to navn som jeg ville ha både til vårt første barn og det vi venter nå som er helt uaktuelt for mannen. Til vårt første havnet vi på et navn veldig tidlig som begge likte og til vårt andre barn har vi to navn som begge er enige om, men som vi skal føle oss litt fram for å velge. Begge har et par navn som er uaktuelt for den andre parten, men vil likevel si vi blir enige, ingen har mer å si enn den andre :)

Det var fort gjort ja:D Begge navn er arv/oppkalling:)

Med førstemann var d ingen problem, navnet var bestemt flere år før vi bestemte oss for å få barn:) m lillebror ble det vanskligere, tror kanskje vi hsr begynt å nærme oss mål:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Enig med en gang :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Forige gang ble vi enig med en gang, denne gangen er det værre...
Jentenavn er definitivt lettere enn guttenavn :p

Ble fort enig nå og forrige gang :)

Back
Topp