Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg sitter fremdeles i min egen stue. Eneste jeg har gjort etter fødsel var ett jobbklubb greie via nav, ett lite tiltak og voksenopplæring på vgs en dag i uka.
Hadde jeg hatt en jobb hadde jeg nok likt å være hjemme men hater det
Har i tillegg mista mange av vennene mine så har ikke blitt mye å være sosial for
Jeg ble veldig lite sosial i permisjonen. Elsket å være hjemme - uten å gjøre annet enn vanlig husvask og babykos. Merket selv at jeg hadde godt av å komme meg i jobb igjen og få snakket med voksne folk og andre barn (jobber i bhg). Men ble ikke lei.
Jeg forsøker ha noe å gjøre ute hver dag, hvis ikke blir jeg litt deppa. Helst treffe en venninne om mulig for å få litt voksenkontakt og en god samtale (om enn litt avbrutt av babisene...). Deltar ellers på det som er av aktiviteter; trening med barnepass, babysang, ærend, skal forsøke babysvømming igjen nå som poden er fyldt 3 mndr og turer arrangert av DNT. Tar gjerne i mot tips til hva mer man kan gjøre for vil så gjerne ha noe som skjer hver dag.
Ja, siden eg var sjukemeldt heile svangerskapet, og orket ikkje noko pga sterk svangerskapskvalme og problemer med å bevege meg pga bekkenløsning+bekkenlåsning. Vart eit langt svangerskap, og vart ganske lei av stua etterkvert ja. Satser på at dette svangerskapet blir betre