Ble du gravid ved hjelp?

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Bare lurer igrunn.
Med storebror bror og lillesøster klarte vi det selv og det klaffet veldig kjapt,mens denne gang
eg har gått på pergo kur,og ble gravid da.
Hadde ikkje det skjedd hadde vi blitt sendt til haugesund.

Nei, klaffa førstegang her! emoticon  Men hadde SA for 1,5 år siden!

Jeg brukte hostesaft bare :p Helt utrolig at det klaffet denne pp... Er fortsatt i sjokk!

Nei - Vi er nok av de heldige, eller så har vi hatt en veldig flaks.. 1 pp på alle 3! 

Nei ingen hjelpemidler her

Ingen hjelpemidler den pp´en vi traff på, men brukte litt lang tid denne gangen, satt på pp7, selv om jeg føler vi bare prøvde skikkelig fir av de 7 ppéene. Første mann satt på pp1 uten hjelepmidler.

godt og få litt hjelp når man ikke får til selv da! synes det er supert at det finnes så mange alternativer!

selv ble jeg gravid mens jeg gikk på pilla så.. langt i fra no hjelp her gitt..

Jeg har gått på 2 pergokurer men jeg mistet nesten menstruasjonen helt så jeg slutta. hadde mensen 1 dag!!! Men denne syklusen brukte jeg Clearblue Fertilitetsmonitor. og da klaffa det på første forsøk så vi ble jo kjempe glade og ganske overaska egentlig. det er herlig at det endelig klaffa nå har vi prøvd aktivt i 1 år og vært uten prevansjon i 2.

Ingen hjelpemidler her heller, traff på første pp forrige gang, og på første eggløsning etter forrige svangerskap denne gangen :)

Har vært kjempeheldige her også. 2pp første gang og på 1 pp denne gangen.

Ingen hjelp her heller, mere tvert i mot, ble gravid med p-piller :)

Vi ble gravide uten hjelp, men det tok litt tid. Tok lenger tid denne gangen enn forrige gang. 

Nei, har ikke fått hjelp, men har tydligvis ikke så lett for å bli gravid, det gikk relativt fort med førstemann 9pp, har nå prøvd i litt over to år, har hatt en MA og en SA og nå er jeg gravid igjen. Hadde jeg ikke blitt gravid nå så har jeg blitt utreda, og mister jeg den her gangen blir jeg også utreda. Håper på at det går bra den her gangen, det er tungt og slitsomt å prøve så lenge og miste flere ganger. Dere som har klart det på 1. eller 2. pp vet ikke hvor heldige dere er.  

Fikk hjelp av en mann :) hehe..

Dette var jo ikke planlagt og første samleie med ny

mann.. Så det klaffa vell på første aller første forsøk :)

Forrige gang ble det pergobaby men denne gangen gikk det av seg selv :-)

*Månestråle* skrev:
Nei. Vi var så heldige at det klaffa på første forsøk med begge.

Samme her også emoticon

Back
Topp