Ble du gravid på wild yam?

Team M

Forelsket i forumet
Novemberbarna 2021
Septemberskattene 2023
Hei.
Prøver meg her jeg, siden det ofte er de som er gravide i dag som kan svare.
Brukte du wild yam?
Erfaringer med wild yam?

Er prøver nå og er ca 4dpo og lurer på å prøve wild yam denne pp. (pp4)

Setter stor pris på svar.

Jeg har ikke hatt store effekten av Wild yam alene. Fikk en dag lenger lutealfase med den + babyklister.
Men, jeg ble ikke gravid på det. Men så handlet ikke problemet med å bli gravid om manglende progesteron heller, såvidt jeg vet. (Gikk gjennom ivf)

Jeg prøvde wy flere sykluser uten resultat. Det forlenget ikke lutealfase hos meg.
Derimot ble jeg gravid på første pp med lutinus (progesteron)

Jeg prøvde wy flere sykluser uten resultat. Det forlenget ikke lutealfase hos meg.
Derimot ble jeg gravid på første pp med lutinus (progesteron)

Det må man få av lege? Jeg vet ikke hvordan hormon prøvene mine er ennå, får svar om et par dager.

Det må man få av lege? Jeg vet ikke hvordan hormon prøvene mine er ennå, får svar om et par dager.

Ja, det er på resept. Progresteron må måles 7 dager etter eggløsning. Men vet mange får det uten å måle, på bakgrunn av kort lutealfase

Jeg brukte wild yam denne prøveperioden og ble gravid, er i dag 4+6 dager og håper at spiren klamrer seg fast. Jeg er helt overbevist om at det var wild yam som gjorde at jeg ble gravid. Det var dog bare andre pp med min nåværende kjæreste, men for 4 år siden prøvde jeg og min ex kjæreste og få barn i litt over 1 år uten noe resultat. Brukte da ikke wild yam Har pcos i tillegg så det var ikke forventet at det skulle gå så fort

Jeg brukte wild yam denne prøveperioden og ble gravid, er i dag 4+6 dager og håper at spiren klamrer seg fast. Jeg er helt overbevist om at det var wild yam som gjorde at jeg ble gravid. Det var dog bare andre pp med min nåværende kjæreste, men for 4 år siden prøvde jeg og min ex kjæreste og få barn i litt over 1 år uten noe resultat. Brukte da ikke wild yam Har pcos i tillegg så det var ikke forventet at det skulle gå så fort
Kan jo legge til at min lutealfase var 11-12 dager.

Back
Topp