ble drukket ut igår

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
Jeg ble kjørt i en gammel cab av en gammel mann til en gård, måtte ha på meg 50 talls skaut og solbriller.. på gården stelte vi hester og rei :)) jeg har ridd mye før så det var veldig gøy, då var det piknik i sentrum i nyydelig vær, før vi dro hjem til forlovern min, der var det sminkekurs, hvor jeg etterpå fikk velge produkter til 1000 kr, en del leker og pakkeleker, vi hoppet strikk sånn som på barneskolen hehe, så idag er jeg trøtt og veldig støøøøl...

hadde en super dag [:)]

så fantastisk flott en dag du fikk da!! og så fin du var! du blir en nyyydelig brud!

Hørtes ut som en flott dag! Er jo litt bedre å bli kledd i 50-tallstil enn hva noen andre jeg kjenner har blitt utkledd som... [:-]

Når er den store dagen?

ORIGINAL: ohBaby!

så fantastisk flott en dag du fikk da!! og så fin du var! du blir en nyyydelig brud!

må bare signere denne!

ORIGINAL: ohBaby!

sign[:)]

ORIGINAL: Zznoorkfrøken

Hørtes ut som en flott dag! Er jo litt bedre å bli kledd i 50-tallstil enn hva noen andre jeg kjenner har blitt utkledd som... [:-]

Når er den store dagen?

hadde gitt klar beskjed om at jeg ikke ville drites ut, og forloveren min gifter seg i oktober med meg som forlover, så hun får igjen hehe... ville ha en koselig dag med gode venninner, og det fikk jeg [:)] måtte på butiken og handle med de klærne på men det var jo ikke så ille, bare gøy det

Så koselig!! Hørtes jo ut som en super dag!!!! [:D][:D]

Fine bilder av deg Trine - det var nok en topp dag [:D] Likte opplegget, da jeg heller ikke liker "ut-driting" [;)]

Tenk nå nærmer deg seg bryllup med stormskritt

så morro[:D]
du kommer til å bli en nydelig brud Trine. du er så pen[:)]

Så moro [:D] Gratulerer med vel overstått utdrikking! Koslig med en minnerik dag med gode venner [:)] Nå nærmer det seg bryllup ja, du får ha lykke til med innspurten [;)] Du kommer til å bli en nyyyydelig brud!!

Hørtes ut som en koselig dag!!
[:)]

Back
Topp