Ble drukket ut i går

RANDÅLF

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
I går klokken 10:00 ringte det på døren (sambo og jeg lå fortsatt å sov).. Kakket i sambo og sa det ringte på... Da får du åpne da sa han..... Skjønte det med en gang da[:D] Og som jeg trodde stod det en gjeng med damer utenfor døren min[:D][:D][:D] Dagen for utdrikkingslaget mitt var kommet.... De laget frokost til hele gjengen og det ble tyrker og vin til frokost på meg[8|][:D] Jeg måtte pakke sekken med litt varme klær og noe småtteri[:)]

Så kjørte vi av sted og jeg ble satt av alene ved et fjell, men tok det helt med ro at vi ikke skulle opp dit (mange som var med som er i dårligere form enn meg tenkte jeg[:D]).... Ble etter en liten stund hentet av to andre og vi kjørte til en gård..... Der var det en mann som tok imot oss oss og vi fikk være med på en slags hinderløype med masse utfordringer[:)] Så i gå gjorde jeg mye mer enn jeg noen gang ville tro jeg kom til å tørre (har sinnsykt høydeskrekk[8|]) Balanserte på en bom som var 5 meter over bakken, balanserte på et tau som var 9,5 meter over bakken[8|] Ja jeg greide det, men var livredd[8|][:D]

Så etter litt mat og hvile dro vi hjem til forloveren min og der gikk festen videre... Spiste spekemat og koste oss[:)][:)][:)] Veldig veldig fornøyd med kvelden[:)]

Sambo hadde og utdrikkingslag i går[:)] Kjempefornøyd vi er ferdig begge to[:)][:)][:)] Vet ikke hva han gjorde da, for han sover enda[:D][:D]

ORIGINAL: TigerLilli

Høres veldig kjekt og koslig ut!![:)] Nå er du klar for den store dagen!!

Ja nå er jeg klar og veldig glad utdrikkingslagene våre er over[:D]

hørest kjempe gøy ut[:D]

Hørtes jo kjempemoro ut da! Hvordan er formen til din kjære i dag da? Redusert? *Knis*

ORIGINAL: Nesing

Hørtes ut som en super dag, Randålf! Akkurat slik et utdrikningslag skal være. Utfordringer som er morsomme, ikke ekle (om du skjønner hva jeg mener [;)]). Virker som om formen din i dag er grei også og det er flott! [:)][:)]

Signerer denne.

ORIGINAL: Angelicka24

Hørtes jo kjempemoro ut da! Hvordan er formen til din kjære i dag da? Redusert? *Knis*

Han er alltid i fin form dagen der på.... Men han er ikke sikker på alt han har vært med på da[:D] Først sa han at han hadde vært på et utested også trodde han ikke at han hadde vært det[8D] Så er ikke bare lett nei[:D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Han er alltid i fin form dagen der på.... Men han er ikke sikker på alt han har vært med på da[:D] Først sa han at han hadde vært på et utested også trodde han ikke at han hadde vært det[8D] Så er ikke bare lett nei[:D]

Hahaha, da må han jo bare ha hatt det moro da[8D]

ORIGINAL: RANDÅLF

Hahaha, da må han jo bare ha hatt det moro da[8D]

Ja han hadde nå hatt det moro sa han[:D] Vi kom nesten samtidlig hjem og, perfekt.

Back
Topp