Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg kjenner mange damer som fikk under fullmånens kraft som egentli ikke har hatt termin før om en bra stund..... så kanskje det blir noen inatt...?!?![:D]
PÅ sjukehuset i Ålesund har dei ei tavle for hele året der dei har inn nåler får hvert barn som er født. Dei hadde også markert hvor det var fullmåne. Det var ikke flere fødsler under fullmåne, heller mindre....var dager der ingen hadde født. Jeg har heller følelsen av at det er lørdager/helg som flest føder på.
de fleste blir født på en onsdag, og de fleste fødselene starter klokka 01.00... har jeg lest noe sted... er ikke sikkert at den skal tas så seriøst da [:D]
DEt er jo litt fullmåne i natt også selv om den var fullest i går. Sist jeg fødte var natten etter fullmåne, sånn som det er i natt.. Så jeg håper enda, selv om de på sykehuset sa sist at det var ved fullmåne det var travlest. Nå har jeg i tillegg vasket hele huset og fått opp sengen til babyen så jeg er KLAR!!!!!
Ingenting som tyder på at det skal bli 14 dager før termin her ihvertfall.. Og har ikke gjort annet enn å småtusle ned litt småtterier i huset idag, så har masse vasking igjen og pakking av bag før fødselen får starte [:D]