Ble det ikke stilig!

Gulv,våtromsstrie,veggvinyl,maling og litt forskjellig lim og silicon kom på ca 5000 kr.Rommet er bare 6 kvadrat, men ikke ille pris det[:D] Mangler litt rørarbeid enda da..

ORIGINAL: Gravida venter tulle

Gulv,våtromsstrie,veggvinyl,maling og litt forskjellig lim og silicon kom på ca 5000 kr.Rommet er bare 6 kvadrat, men ikke ille pris det[:D] Mangler litt rørarbeid enda da..

er det fliser det mosaikkgreine i hjørnet? Eller finnes det vinyl som ser sånn ut?
Skal pusse opp mitt 2,5 kvadratsstore bad og trenger å overtale mamma til å gjøre det LITT mer enn kjipt.. [&o]

Det ble kjempe stilig... [:)]

Helt nydelig! Kjempefint, jo!

ORIGINAL: Dunn

Ble utrolig fint!!

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Dollface™

ORIGINAL: Gravida venter tulle

er det fliser det mosaikkgreine i hjørnet? Eller finnes det vinyl som ser sånn ut?
Skal pusse opp mitt 2,5 kvadratsstore bad og trenger å overtale mamma til å gjøre det LITT mer enn kjipt.. [&o]

Det er tynn veggvinyl som er kjøpt på Maxbo (har sett den i andre byggforretninger også)[;)] De har også i fargen beige/hvit.
Jeg syns den mørke passet best her!Lagt på en-to-tre[:D] 

Førr en forskjell, kjempefint blei det. Korr flenk du e[:D]

ORIGINAL: IrEnE og MaLiN

skal si det ble stor forandring ja!! fint[:)]

Kjempe fint[:)]

kjempe fint ar det blitt[;)][;)]

Back
Topp