Ble dere satt fram eller tilbake på Ultralyden...?????

Dorothy_1

Gift med forumet
Halloen.....
Jeg ble selv satt tilbake med 2 uker på ultralyden, Hva med dere..?????

[:D]

æ hadde bare en dag forskjell

Eg ble hverken satt frem eller tilbake... Eg fikk samme dato på UL som mens-termin, nemlig 10.mai

Det må være litt kjedelig dorothy - plutselig er det to uker lenger til målet... Er litt spent på hvordan det blir med meg, fordi jeg er så sikker på unnfangelsesdatoen at terminen må være nogenlunde korrekt... vi får se når den tid kommer... lenge til ennå så...

Jah. Det var ganske kjipt.....
Hadde jo på en måte "Vært Gjennom" uke 17 og 18, Må gjennom di på nytt nå.....
Hadde egentlig lite peiling på når terminen var selv, Men regnet det ca til og bli den 3 Juli her på denne siden.
På førstegangskontrollen ga legen meg termin den 29 Juni.
Vi måtte tilbale på ultralyd etter 2 uker, Og skulle få en termin mellom den 1. og 16 Juli da.....
Kanskje det blir den 3. Juli som Jeg selv hadde regnet ut......
Men hvaem vet, Den kan vel førhåpentligvis bli flyttet begge veier.... [:D]

ble satt 3 dager frem. fra 22 juni til 25 juni......men jeg må knipe igjen til 1.juli,da får jo fedre en uke mer pappapermisjon. Seks uker i stede for fem

Jeg fikk termin 10 dager tidligere enn mensterminen, så jeg er fornøyd. Plutselig er jeg 20 uker på vei[:D] Men barnet kommer jo når det er klart da, og jeg tror egentlig babyen kommer et sted i mellom de to terminene mine....

jeg hadde termin 30 mai..men fikk 1 juni på ul...[:D], men prinsessa mi kom 24 mai...[:)]

Jeg ble satt 10 dager tilbake [:@]

Åååå vi får vite på mandag *spent*
Blir sikkert å satt tilbake [:@]

5 dager fram[:D]

en dag forskjell... hadde termin 2. april, fikk ul termin 1. april! [:D]

6 dager frem i tid...=(

ORIGINAL: gira

ble satt 3 dager frem. fra 22 juni til 25 juni......men jeg må knipe igjen til 1.juli,da får jo fedre en uke mer pappapermisjon. Seks uker i stede for fem

Hei!
Trodde det bare var 5 uker pappaperm jeg.. Er det blitt bestemt at det skal bli 6 uker etter 1 juli da?

jeg ble satt frem fra 28.juni til 24.juni[:D]

UL min ble satt 8 dager før menstermin :)

mens term. 10 feb..og ultralyd 24feb, så 2 lange uker fram[:(]

mens termin 17 mars
UL-termin 13 mars

Back
Topp