Ble bedt på middag ..

RosaCupcake

Prøver på nr. 3
Og da er det så fælt når man får servert noe man ikke liker :/

Skravler med fineste Ungmor90 og sukkersnusk <3

Huff ja! Husker ved mitt første svangerskap fant jeg ut at jeg var gravid på en søndag. Og den dagen skulle vi spise middag til mamma. Gjett hva som ble servert da!! Spekemat!! Spiste to små biter, men det la de ikke merke til!

Åh så kjedelig da :-(

Jeg er megakresen selv når jeg ikke er gravid, så middagsinvitasjoner vurderes nøye uansett, men spesielt nå som jeg er gravid :-P Men..familie å venner veit om det så det er ikke noe stress for min del, eneste som er litt ekkelt er at de ofte lager noe ekstra til meg... :help

Hørte om noen som er 8 uker på vei eller noe og bedt på middag til svigermor. Hun skulle servere fisk. Men gikk beskjed at det kunne ikke svigerdatter spise fordi hun var gravid. Fisk er da sunt uansett liksom. Jaja..

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Vi fikk servert sodd . Aldri likt det . Så spiste en potet og litt gulerøtter .

Så lagde meg mat når jeg kom hjem .

Vi fikk servert sodd . Aldri likt det . Så spiste en potet og litt gulerøtter .

Så lagde meg mat når jeg kom hjem .

Sodd synes jeg er kjempe godt. Synes det er verre hvis folk serverer meg fisk. Nå vet de fleste at jeg ikke spiser fisk.

Jeg er også ekstrem kresen, uavhenig av graviditeten. Masse ting jeg ikke spiser... Enda verre nå såklart, med alt gravide ikke kan spise... Kanskje det er derfor jeg nesten aldri blir bedt på middag... :-p

Hørte om noen som er 8 uker på vei eller noe og bedt på middag til svigermor. Hun skulle servere fisk. Men gikk beskjed at det kunne ikke svigerdatter spise fordi hun var gravid. Fisk er da sunt uansett liksom. Jaja..

Taster på appen :)
Hvorfor kunne hun ikke spise fisk fordi hun var gravid?

Hvorfor kunne hun ikke spise fisk fordi hun var gravid?
Var det jeg lurte på også. Er en kollega av mamma som skal bli farmor som sa detta. Mamma skjønte det heller ikke for jeg spiste masse fisk når jeg var gravid med Herman.

Taster på appen :-)

Jeg spør alltid middagsgjester (jeg ikke kjenner så godt, familien kjenner jeg jo) på forhånd om det er noe de ikke liker/tåler. Jeg vil jo at gjestene skal like maten!

I trøndelag tar alle det som en selvfølge at alle liker sodd .

Back
Topp