Ble bare litt inspiret her!!

oblix

Forumet er livet
Da dere var gravid eller nå når dere er gravid, skjedde det underlige ting med kroppen deres da som kanskje ikke ellers er vanlig?
Selvfølgelig er det en bebis i magen, og en blir større, og voksemerker, kvalme og alt sånn[8D][:D][:D]
Men andre ting?

Kom bare på da jeg leste munnsår tråden at jeg fikk munnsår som bare det da jeg var gravid[:D][:D]
Noe jeg ellers aldri får[:D][:D] Litt pussig egentlig[:D][:D] ja, fikk jo bells parese også da[:-] men det er no en annen historie[:-][:-]

Ja jeg gikk opp en størrelse i sko. [8|] Og det har ikke gått over.

Ellers så var jeg plaget med polypper i nesen og skulle egentlig operere de ut, da jeg ble gravid kunne de ikke operere. Men plutselig ble plagene borte helt av seg selv!
Legen forklarte det med at av og til så går enkelte plager og sykdomer over når man er gravid. Akkurat som om kroppen kvitter seg med små trøbbel for å konsentrere seg om å lage baby. [:D]

ORIGINAL: McBaby

Ja jeg gikk opp en størrelse i sko. [8|] Og det har ikke gått over.

Ellers så var jeg plaget med polypper i nesen og skulle egentlig operere de ut, da jeg ble gravid kunne de ikke operere. Men plutselig ble plagene borte helt av seg selv!
Legen forklarte det med at av og til så går enkelte plager og sykdomer over når man er gravid. Akkurat som om kroppen kvitter seg med små trøbbel for å konsentrere seg om å lage baby. [:D]

he he!! Gu så tidig da!![:D][:D]
Skjønner ikke at det er mulig å gå opp i sko jeg[:D][:D]

Jeg har også gått opp i skostr! Fra ca 37 til nå å bruke 40. En str for hver unge. Sykt irriterende!

Guri så pussig da[:D][:D] skjønner ikke at det kan være mulig[:D][:D]

ORIGINAL: oblix

Da dere var gravid eller nå når dere er gravid, skjedde det underlige ting med kroppen deres da som kanskje ikke ellers er vanlig?
Selvfølgelig er det en bebis i magen, og en blir større, og voksemerker, kvalme og alt sånn[8D][:D][:D]
Men andre ting?

Kom bare på da jeg leste munnsår tråden at jeg fikk munnsår som bare det da jeg var gravid[:D][:D]
Noe jeg ellers aldri får[:D][:D] Litt pussig egentlig[:D][:D] ja, fikk jo bells parese også da[:-] men det er no en annen historie[:-][:-]

sykt nysgjerrig... Hva er bells parese?

ORIGINAL: Lykkelig og spent

ORIGINAL: Mayane

Jeg har også gått opp i skostr! Fra ca 37 til nå å bruke 40. En str for hver unge. Sykt irriterende!
Jøss... Godt det ikke sjedde med meg, som har str 40 i utgangspunktet.. [:-]
Men sære greier.. [8D]

Rart at det går ann.... Tatt et skikkelig røsk å hevet masse sko nå. Håpet i det lengste at det skulle gå litt tilbake, men ser ikke sånn ut altså[>:]

Men skal si det er verdt det når jeg ser på de herlige ungene mine!

Gikk ifra mellomblond til mørk, mørk blond i håret. Nærmere kommunebrungrå....[8|]
Også begynte jeg å hikke når jeg drakk brus og det har ikke gått over enda!

Drømte også noe helt sinnsykt, det har blitt bedre men er mye verre enn før. Jeg drømmer noe hver natt jeg[:@]

ORIGINAL: crispy

Men andre ting?

lammelse i halve fjeset....

Ja åssen går det der nå Oblix?

Henger litt i øyet og munnen enda, men folk flest legger ikke merke til det..
Men jeg legger veldig godt merke til det selv, og syns jeg ser ut som en skjev ting[:'(]
Kommer nok aldri til å gå helt vekk.....

Håper bare at jeg ikke får det igjen visst jeg blir gravid igjen..... Glemte å spørre legene om det ja...[:-]

Neste blir å sendes inn i en sånn trommel, mr eller hva det heter, for å sjekke at ikke noen er blitt ødelagt, noe de antar at det ikke er gjort siden jeg har bevegelighet.....

Etter jeg ble gravid med Matheo så har jeg sletet med at neglen på stortåene mine vokser inn i siden[:(][:'(] Så må gjevnlig inn til legen og "operere" litt.[:@]

ORIGINAL: Lotusblomst

I begynnelsen blødde jeg fra tannkjøttet hver gang jeg pussa tenna [:)]

Samme her

Men andre ting?

Uff ja det må være utrolig kjedelig...!! Husker du sa noe om det når du var gravid? Eller var det en annen gjerne? hehe

Jeg er i allefall glad jeg ikke gikk opp i sko størrelse!! Har ALTFOR store føtter fra før..

masse rart som skjer med kroppen vår når disse herlige små bor i den!!![:D][:D]

har en venninne som fikk tykkere hår, mørkere hår og krøller når hun ble gravid[:D][:D]
men med nr 2 forsvant krøllene igjen[8D]

Men andre ting?

Uff ja det må være utrolig kjedelig...!! Husker du sa noe om det når du var gravid? Eller var det en annen gjerne? hehe

Jeg er i allefall glad jeg ikke gikk opp i sko størrelse!! Har ALTFOR store føtter fra før..

Skrev om det her inne da jeg var gravid ja, og har vel nevnt det en gang etter og tror jeg[;)]

Hehe, gøy å lese at det er så mye rart som skjer når man går gravid! [:)]

Har tenkt utrolig mye på deg oblix, så utrolig kjipt for deg med den skjevheten.. Håper at du ikke får det sånn med nestemann også![:)]

For min del vokste håret noe helt vanvittig. Det gikk fra langt, til å være superlangt.. :P Da jeg var hos frisøren halvannen mnd etter at Vilde ble født, manglet det bare 2-3 cm på å rekke halebeinet på det lengste[8D] neglene mine ble også sterkere, og synet svakere :P

Negler og hår vokser som gress!
Håret er vokst 11 cm på 17 uker nå...[&:]
Og neglene klipper jeg en gang i uka fordi de blir for lange..

Back
Topp