Ble augustbaby ❤️

Gratulerer så mye!! ❤️❤️
 
På grunn av seteleie og smalt bekken ble det keisersnitt på oss.
Vi fikk derfor møte prinsessa vår allerede i går ❤️

Egentlige terminen var 10.september, men lille Mathilde fikk bursdag 30. august ❤️
Lykkelig og stolt mamma ❤️


Vis vedlegget 307050

Hvordan går det med dere?
Vil du fortelle litt om keisersnitt-opplevelsen din? For her blir det også keisersnitt..
 
Hvordan går det med dere?
Vil du fortelle litt om keisersnitt-opplevelsen din? For her blir det også keisersnitt..

Jeg var veldig nervøs, men hadde et fantastisk team rundt meg, som fikk meg til å føle at jeg var i verdens beste hender.

Fra de begynte inngrepet til jenta var ute tok det 3 minutter. Fikk henne da rett opp på brystet før hun ble stelt. Noe jeg understeket på forhånd at var viktig for meg.

Mens de sydde meg sammen tok samboeren min seg av babyen sammen med barnepleier.
Da ble hun stelt og veid, før de kom til overvåkningen. Der ble vi et par timer før vi ble trillet inn på rommet på barsel.
Jeg ble sengeliggende ut dagen.
Hadde mye etterrier, men ble bra smertelindret.

På morgningen dagen etter ble kateter fjernet, og jeg fikk ta meg en god dusj.
Da følte jeg meg bedre enn på lenge!
Var oppe å gikk en god del allerede den dagen, og bare hatt det bra siden.

Både jeg og babyen er friske & spreke.

Håper du fikk noe ut av dette, også må du ha masse lykke til!
 
Jeg var veldig nervøs, men hadde et fantastisk team rundt meg, som fikk meg til å føle at jeg var i verdens beste hender.

Fra de begynte inngrepet til jenta var ute tok det 3 minutter. Fikk henne da rett opp på brystet før hun ble stelt. Noe jeg understeket på forhånd at var viktig for meg.

Mens de sydde meg sammen tok samboeren min seg av babyen sammen med barnepleier.
Da ble hun stelt og veid, før de kom til overvåkningen. Der ble vi et par timer før vi ble trillet inn på rommet på barsel.
Jeg ble sengeliggende ut dagen.
Hadde mye etterrier, men ble bra smertelindret.

På morgningen dagen etter ble kateter fjernet, og jeg fikk ta meg en god dusj.
Da følte jeg meg bedre enn på lenge!
Var oppe å gikk en god del allerede den dagen, og bare hatt det bra siden.

Både jeg og babyen er friske & spreke.

Håper du fikk noe ut av dette, også må du ha masse lykke til!

Så godt å høre opplevelsen var god! Det gjør at jeg slapper litt bedre av når jeg får lese sånne, for er jo de som har dårlig opplevelse som skriker høyest dessverre..

Kos dere videre i barseltiden og nyt hverandre! Så skal jeg krysse fingrene for en like god opplevelse som deg om dem ikke får tippa hun rundt.
Tusen takk for at du tok deg tid til å svare så detaljert :Heartred
 
Back
Topp