Blastocytt

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
Noen som vet noe om innsetting av blastocytt?? Hva er blastocytt egentlig?? Er det noen forskjell iforhold til innsetting av delte egg som ikke er kommet så langt??

Tusen takk Ivara! Det forklarte endel ja.. [:D] Krysser alt for en kjempe positiv test hos deg om en liten uke... [:D]

Klinikken har dyrket frem fryseeggene mine til blastocytt.. Innsetting ble derfor seinere enn forventet..
Lurer på om testdag fremdeles blir 14 dager etter innsetting?? Eller om det blir tidligere??
Får vente i spenning til mandag.... [:D] Men dagene går jo så seint...

Noen som har hatt fryseforsøk hos Hausken som vet om de alltid pleier å dyrke frem til blastocytt??

ORIGINAL: Ivara

ORIGINAL: mklu83

Tusen takk Ivara! Det forklarte endel ja.. [:D] Krysser alt for en kjempe positiv test hos deg om en liten uke... [:D]

Klinikken har dyrket frem fryseeggene mine til blastocytt.. Innsetting ble derfor seinere enn forventet..
Lurer på om testdag fremdeles blir 14 dager etter innsetting?? Eller om det blir tidligere??
Får vente i spenning til mandag.... [:D] Men dagene går jo så seint...

Noen som har hatt fryseforsøk hos Hausken som vet om de alltid pleier å dyrke frem til blastocytt??

Å så spennende da [:D]

Sånn jeg har skjønt det så er det bare de "beste" eggene som overlever til blastocyststadiet, så da er det nok gullegget som settes inn nå.
Skal krysse alt for det!

Det krysser vi også alt for... Kan nok stemme at det er bare de beste som overlever.. Vi hadde 8 befruktede egg etter å ha satt inn to egg, og bare to av disse ble fryst ned...

Har aldri hørt om det før, men syns det hørtes kjempe spennende ut!!! Når eggene har delt seg så masse, er de sikkert av veldig god kvalitet og satser på at sjangsene er større også! [:)] Masse lykke til!

Dette her høres veldig bra ut, lykke til.
Litt usikker på hva du skal regne jeg.

Back
Topp