Blastocyst

HelHaf

Forelsket i forumet
Hei!

Noen som har gode argumenter for å dyrke til blastocyst? :)

Last edited:
Jeg har ingen erfaring med det. Men hva jeg har forstått er at man da har større sjanse for å få et egg tilbake som har gode sjanser. I tilfelle noen av eggene skulle stoppe opp på 4 delingen.

Klinikken vurderer å kjøre på med blastocyst på meg. Jeg ligger i faresonen for overstimulering, så da får kroppen min lengre tid på å roe seg ned. I tillegg sa de at sjansen for å bli gravid øker, og at overlevelsesraten på fryste egg øker ved blastocyst.

Jeg har så lyst til å prøve dette! Håper jeg kan det! Klinikken i porsgrunn lærer dette nå :)

Jeg har en blastocyst på frys. Det er visst de sterkeste som kan dyrkes til det, og hvis jeg ikke misforsto så tålte de frys bedre også. De er jo dyrket lenger og har blitt større, så jeg ser ikke noe negativt med det.

På Ullevål gjør de ikke dette :(

Der jeg er var det ikke spørsmål engang når jeg måtte avbryte, de var veldig klare på at siden det ble frys så kom de til å fryse blastocyster. det varierer sikkert hvor lenge de dyrker før innsett når det er ferskt? Det vet ikke jeg, har aldri hatt det selv

Gravid med blasto nå jeg:)
Gratulerer!!! Håper jeg får ja på dette selv om de egentlig ikke starter før etter påske (planlagt innsett i midten av mars)...

Back
Topp