Blastocyst egg

Madde_

Andre møte med forumet
Hei,

fikk satt inn 2 blastocyst egg på Rikshospitalet 17.03.20.. Om kun det ene fester seg, vil det andre da blø ut?
Har allerede hatt 1 fersk forsøk som resulterte i en frisk nydelig jente i 2016.
2 dagers fryseegg ble satt inn men ble ikke graviditet av dette i februar 2020.

Noen flere som har satt inn 2? Er litt bekymret for flerfødsel, men får jo ta det som det kommer.
Når testet dere isåfall for første gang?
 
Last edited:
Kan ikke snakka for meg selv, men tanta mi fikk satt inn to egg ene gangen med ivf og det ble tvillinger:) både graviditet fødsel og tiden etter gikk kjempe fint og de er virkelig bestevenner:)

ønsker deg masse lykke til:)
 
Kan ikke snakka for meg selv, men tanta mi fikk satt inn to egg ene gangen med ivf og det ble tvillinger:) både graviditet fødsel og tiden etter gikk kjempe fint og de er virkelig bestevenner:)

ønsker deg masse lykke til:)

Tusen takk :happy:
Det ene egget var ikke av topp kvalitet, og alderen min er heller ikke noe å skryte av.. Blir spennende å se, spent på mitt første blasto forsøk ;)
 
Last edited:
Fikk satt inn to blastocyst i desember, er straks 18 uker med to eggede tvillinger. Fikk første antydning til positiv test 4 dager etter innsett (tidligtest) 6 dager etter innsett fikk jeg ganske tydelig strek på vanlig strimmeltest. Testdag (4+2) var teststreken like serk som kontrollstreken og jeg fikk 2-3 på clear blue digital

Mini som blir 3 i sommer er også resultat etter innsett av blastocyst
 
Fikk satt inn 1 blasto (fryseforsøk) og har nå eneggede tvillinger på 6 mnd ;) Ikke for å skremme deg altså :p

Fikk svaaaak positiv på 11 dpo.

Ble også gravid med eneggede tvillinger på et 3 dagers (fryseforsøk) men mistet den ene.
 
QUOTE="Elva, post: 26146735, member: 115677"]Fikk satt inn to blastocyst i desember, er straks 18 uker med to eggede tvillinger. Fikk første antydning til positiv test 4 dager etter innsett (tidligtest) 6 dager etter innsett fikk jeg ganske tydelig strek på vanlig strimmeltest. Testdag (4+2) var teststreken like serk som kontrollstreken og jeg fikk 2-3 på clear blue digital

Mini som blir 3 i sommer er også resultat etter innsett av blastocyst

Åj! Tvillinger er nevnt ofte her nå... :)
Gleder meg til å teste... Er nok siste fryseforsøk nå, så blir veldig spennende. Har et siste blasto egg på frys, men blir destruert i mai.
Blir en strimmel på søndag tror jeg.. Prøver å kjenne etter, men alt er for tidlig uansett siden de ble satt inn igår..:happy093
Tusen takk for svar og lykke til![/QUOTE]
 
Åj! Tvillinger er nevnt ofte her nå... :)
Gleder meg til å teste... Er nok siste fryseforsøk nå, så blir veldig spennende. Har et siste blasto egg på frys, men blir destruert i mai.
Blir en strimmel på søndag tror jeg.. Prøver å kjenne etter, men alt er for tidlig uansett siden de ble satt inn igår..:happy093
Tusen takk for svar og lykke til!
[/QUOTE]

Jeg hadde to tre dagers igjen på frys, klinikken ville ta opp begge for å dyrke de videre til blasto - og da fikk vi valget om å sette inn begge eller fryse ene igjen, da ble det innsett av begge. Har fått innsett av to egg tidligere, men det resulterte ikke i graviditet.

Jeg kjente mensmurring på vei hjem fra klinikken (rundt 30 minetter insettet):bag: var kun da jeg kjente noe slikt før testene var positiv (men har større tro på at det var pga gynekologisk styr ved innsettet enn at eggene festet seg allerede da selv om de var klekt ved innsett)
 
Back
Topp