Blasto?

Oi, det var mye egg! Ble du overstimulert eller gikk det greit? 12 blasto til frys er jo kjempebra! [emoji4]
Er det noen grunn til at de ikke venter med å sette inn blasto hos deg? 10delt er vel like før blasto?
Godt spørsmål. Bioingeniør nevnte at de skulle prøve noe annet siden jeg hadde så mange blasto sist mn kunn fått ett barn. Jeg blir ikke lett gravid tydeligvis. 10delt er veldig bra, ett tredagers. De sa det var et flott egg:)
Var veldig overstimulert sist ja:(

Godt spørsmål. Bioingeniør nevnte at de skulle prøve noe annet siden jeg hadde så mange blasto sist mn kunn fått ett barn. Jeg blir ikke lett gravid tydeligvis. 10delt er veldig bra, ett tredagers. De sa det var et flott egg:)
Var veldig overstimulert sist ja:(

Håper virkelig det går veien for deg denne gangen. Vi må jo bare velge å stole på legene - krysser fingrene mine for deg [emoji4]

Jeg fikk ut 28 egg(!!!) 21 befruktet, 2 2dagers fryst og 5 blasto.. ble gravid på første blasto, men festet seg i egglederen.. ble gravid med andre blasto og har verdens hærligste tulle på 9,5 mnd nå Skal i gang igjen i august

Oi dæven, det var mange egg!! Så flott at du fikk ei herlig tulle med blasto [emoji4] Masse lykke til med nytt forsøk i august [emoji846]

Oi dæven, det var mange egg!! Så flott at du fikk ei herlig tulle med blasto
emoji4.png
Masse lykke til med nytt forsøk i august
emoji846.png
Ja, var helt sykt! Fikk beskjed om totalfrys fordi jeg kom garantert til å bli overstimulert. Men helsigvis klar for neste innsett uten sprøyter og styr på forhånd Lykke til med forsøk! Håper du ikke blir avbrutt

Back
Topp