Da jeg tørka meg i sta var det plutselig en del blankt slim på papiret.. Liknet veldig på el slim.. noen som har liknende erfaring/ vet hva dette kan være for noe? Kjenner det stresser meg skikkelig.. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, enigmed Lillenr3Er vel bare utflod? Blir litt mer av det når man er gravid [emoji28] så lenge det er blankt/lyst/hvitt så er det nok ikke noe å tenke på.

Er nok utflod. Npr jeg gikk gravid sleit jeg en del med blank utflod. Så å si hver gang jeg tørka mmeg følgte det med papiret.Da jeg tørka meg i sta var det plutselig en del blankt slim på papiret.. Liknet veldig på el slim.. noen som har liknende erfaring/ vet hva dette kan være for noe? Kjenner det stresser meg skikkelig..![]()
Tror du det?Har hatt veldig økt utflod etter jeg ble gravid, men det har liksom vært tyntflytende/kremete (unnskyld detaljer).. men det har aldri vært blankt slim før..? Var ordentlig slim, altså sånn man kan strekke på.. helt gjennomsiktig, ingen lukt..